50 tysięcy osób wzięło udział w Gastro Fajer 2019 w Katowicach

Podczas 10 wakacyjnych weekendów 40 restauratorów obsłużyło prawie 50 tysięcy gości – tak wygląda podsumowanie tegorocznej imprezy Gastro Fajer, która odbywała się po raz drugi w Zielonej Dolinie Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach oraz na tarasach Spodka.

Teren ten stał się centrum streetfoodowych trendów i smaków. Tegorocznej edycji Gastro Fajer, będącej nocnym marketem ze stoiskami street food, didżejami i muzyką na żywo, towarzyszyło hasło „jedzenie, picie i… fajne życie”.
– To, co działo się przez 10 wakacyjnych weekendów na tarasach Spodka i Międzynarodowego Centrum Kongresowego, było wręcz kosmicznie. Gościliśmy całe rodziny, turystów, biznesmenów, młodzież, studentów. To niezwykle budujące, że poza spędzaniem czasu z telefonami i komputerami, potrzebujemy towarzystwa, miłej atmosfery i wyjścia na zewnątrz, aby wspólnie celebrować chwile przy dobrej muzyce i pysznym jedzeniu – mówi Marcin Stolarz, prezes PTWP Event Center, zarządcy Spodka i Międzynarodowego Centrum Kongresowego.
 
Ofertę gastronomiczną Gaastro Fajer tworzyło 40 wystawców nie tylko ze Śląska. W ramach stałej współpracy kilku restauratorów obecnych było regularnie, pozostałe stoiska rotowały.  –  Udało się nam stworzyć klimatyczną, wakacyjną przestrzeń do wypoczynku, spotkań i dobrej zabawy w centrum miasta. W przyszłym roku planujemy dalszy rozwój konceptu – dodaje Marcin Stolarz.
 
W ramach Gastro Fajer 2019, co czwartek odbywały się koncerty jam session, w piątki i soboty – muzyka na żywo i sety DJ-skie,w niedziele proponowano aktywności związane ze sportem, gotowaniem, modą, stylizacją, muzyką czy zwierzętami.
 
– Gastro Fajer w 2019 roku to już nie tylko nocny targ ze street foodem, napojami i muzyką. Nasze przedsięwzięcie stało się zjawiskiem społecznym, angażującym mieszkańców, turystów oraz uczestników innych imprez odbywających się w tym samym czasie w Strefie Kultury – zauważa Oskar Olszewski z Gastro Fajer. – Motywem przewodnim prowadzonej przez nas w tym sezonie komunikacji było hasło: ,,jedzenie, picie i fajne życie” i to właśnie te podstawowe wartości staraliśmy się zapewnić naszym gościom przez 10 weekendów. Wspólnie z naszym partnerem, Międzynarodowym Centrum Kongresowym i Spodkiem, oraz wspierającymi nas markami sprawiliśmy, że legendarne miejsce na mapie Katowic naprawdę tętniło życiem przez całe wakacje – podsumowuje.
 
W ramach Kina Letniego Antyradia, w sąsiedztwie Spodka i Międzynarodowego Centrum Kongresowego (lub jego wnętrzu), odbyło się 10 seansów filmowych dla 8 tysięcy widzów.
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl