New Event Story dla Rum Fest Wwa
Agencja New Event Story była odpowiedzialna za organizację i produkcję wydarzenia Rum Fest Wwa – Festiwalu Rumu, Cocktaili i Kultury Karaibskiej, który odbył się 13 i 14 września 2019 w warszawskiej „Babce do Wynajęcia”.
Wydarzenie, którego pomysłodawcą była Monika Andrzejczyk, właścicielka Tasty Events, miało na celu rozwijanie kategorii rumu w Polsce i przybliżenie karaibskiej kultury.
Podczas festiwalu panowała atmosfera jak na karaibskiej imprezie, każdy jego uczestnik otrzymywał materiały, kieliszek do degustacji i żetony, dzięki którym mógł spróbować wielu rodzajów rumu. Na miejscu dostępne były rumy z różnych części świata – Kuby, Jamajki, Kolumbii, Dominikany, Meksyku i wielu innych krajów. Wystawcy oprócz samego podania rumu opowiadali także o każdym trunku.
Uczestnicy wydarzenia mogli wziąć udział w prelekcjach Rum Academy oraz warsztatach Cocktail School, gdzie poznawali szczegółowe tajniki wytwarzania i smakowania rumu pod okiem ekspertów z Polski i zagranicy. Zainteresowani mogli poznać także savoir-vivre palenia cygar.
Event został zaprojektowany z myślą o social mediach – scenografia, za którą odpowiadała Sabina Mentel z Taste of Art, zawierała wiele instalacji stylizowanych na „Insta Spoty”, a jej dopełnieniem był specjalnie sprowadzony Cadillac z 1960 roku, wypełniony kwiatami i zielenią.
Podczas wydarzenia wystąpili – Duane Dove, Ian Burrell, Leszek Wędzicha, Jerzy Kruk, Joseph Seelesto, Patryk Kowalski i Emil Oponowicz oraz Ale Camara, a także kubański zespół Reya Ceballo & Tripulacion Cubana.
– Agencja New Event Story była od początku bardzo zaangażowana w projekt. Doskonale rozumieli cel festiwalu i potrzeby organizatora. Byli świetnymi doradcami. Całość wydarzenia stworzyli zgodnie z ideą experience marketing, dzięki czemu wydarzenie zostało ocenione jako wyróżniające się w branży – mówi Monika Andrzejczyk.
Patronem wydarzenia była Ambasada Kuby, a obecni byli na nim - ambasador Kuby, ambasador Wenezueli i zastępca ambasadora Kolumbii.