Plej z marką Razer na Paris Games Week
Agencja Plej odpowiadała za strefę marki Razer podczas Paris Games Week – największej imprezy gamingowej we Francji. PGW to okazja do przetestowania sprzętu i gier zanim jeszcze trafią do masowej dystrybucji oraz spotkań z czołówką światowej sławy gamerów i influencerów. Wśród atrakcji zaplanowanych przez Razer - światowego lidera wśród lifestyle’owych marek dla gamerów, w strefie przygotowanej przez Plej nie mogło zabraknąć możliwości grania na sprzęcie Razer, testowania nowych produktów marki czy konsultacji z ekspertami.
Paris Games Week (PGW) to największe targi sprzętu gamerskiego i największe święto fanów gier wideo we Francji. Wydarzenie organizowane od 10 lat w Paris Expo – Porte de Versailles, w ostatnich latach regularnie gromadziło ponad 300-tysieczną publiczność. W tym roku od 30 października do 3 listopada 2019 organizator PGW, Syndicat des Editeurs de Logiciels de Loisirs (SELL - francuska organizacja zajmująca się promocją gamingu), przygotował się na przyjęcie aż 350 000 odwiedzających. Podczas wydarzenia można było zagrać w gry, które trafią do sprzedaży w 2020 roku. Nie zabrakło też okazji do testowania najnowszego sprzętu dla gamerów. Razer w swojej strefie przygotował szereg emocjonujących rozgrywek, oczywiście z wykorzystaniem najnowszych klawiatur, myszek i słuchawek.
– To nasza kolejna międzynarodowa współpraca z marką Razer. Wiosną tego roku mieliśmy przyjemność stworzyć strefę na Insomnia64 – największej imprezie gamingowej w Wielkiej Brytanii. To zawsze ogromna satysfakcja, kiedy niezależna agencja z Polski po raz kolejny wygrywa realizację tak prestiżowego zagranicznego eventu dla światowego lidera. Stale poszerzamy nasze portfolio zagranicznych realizacji i cieszymy z zaufania, jakie okazują nam klienci. W Paryżu także nie zabrakło zapadającego w pamięć brand experience – podsumowuje Łukasz Ostaszewski z Plej.