Hybrydowa konferencja MediaMarktSaturn Polska we współpracy z Defacto
24 września odbyło się spotkanie strategiczne wszystkich dostawców i kluczowych partnerów handlowych MediaMarktSaturn, lidera rynku sprzedaży elektroniki w Polsce. Za kompleksową kreację i produkcję eventu hybrydowego odpowiadała agencja Defacto. Wydarzenie było pierwszą realizacją Defacto dla tego holdingu.
Konferencja pod hasłem #RunForGrowth została zorganizowana na Trybunie II Toru Służewiec w Warszawie i zgromadziła ponad 200 gości na miejscu oraz prawie 80 widzów online. Hybrydowa formuła eventu gwarantowała maksymalne bezpieczeństwo uczestników: wielkość wybranej przestrzeni pozwalała na zachowanie społecznego dystansu, a transmisja internetowa dawała możliwość dołączenia do wydarzenia z dowolnej lokalizacji. Koncepcja kreatywna była ściśle związana z poruszaną tematyką, bazując na zagadnieniach takich, jak komunikacja dostosowana do świata VUCA czy przenikanie się rzeczywistości online i offline w dobie postępującej digitalizacji.
Podczas konferencji przedstawiciele zarządu MediaMarktSaturn Polska Alpay Güner (CEO) i Friedrich Frank (CCO) zaprezentowali strategię #RunForGrowth oraz główne filary współpracy na najbliższe lata. Gościem wydarzenia była Zuzanna Skalska, założycielka firmy 360Inspiration i doradczyni ds. trendów strategicznych w zakresie innowacji – jej wystąpienie pt. „Dziedzictwo w czasach VUCA” stworzyło inspirujące tło dla przedstawionej strategii. Po części oficjalnej uczestnicy obecni na Torze Służewiec kontynuowali spotkanie podczas nieformalnego bankietu z zachowaniem wszelkich procedur i zasad bezpieczeństwa.
– Organizacja konferencji strategicznej w hybrydowej formule to dowód na to, że nowa rzeczywistość nie musi oznaczać całkowitej rezygnacji z zaplanowanego wydarzenia. Dziękujemy MediaMarktSaturn Polska za zaufanie i mamy nadzieję, że przed nami jeszcze wiele wspólnych projektów – mówi Edyta Popławska, dyrektor produkcji agencji Defacto. Jak podkreślają organizatorzy, wydarzenie spotkało się z bardzo dobrym odbiorem ze strony uczestników.