Clean Art – wodne murale w kampanii innogy Polska ze 180heartbeats

innogy Polska inicjuje projekt Clean Art. Tworząc wodne murale na zabrudzonych smogiem ścianach budynków, pokaże, jak zanieczyszczenia powietrza niszczą nie tylko budynki, ale przede wszystkim płuca warszawiaków. Fundacja innogy wesprze działania antysmogowe - w tym profilaktyczne badania płuc warszawiaków. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v Matt.

W ramach kampanii Clean Art – „Czyste powietrze. Czysta Warszawa”, mieszkańcy stolicy zobaczą na budynkach stolicy wodne murale wykonane techniką czyszczenia budynków ze smogu.
- O tym, jak bardzo zanieczyszczone jest powietrze, którym oddychamy w mieście, możemy przekonać się patrząc na budynki w stolicy - mówi Sebastian Janda, dyrektor pionu klientów indywidualnych i MSP, innogy Polska. - Ich elewacje szarzeją od smogu każdego dnia. Choć na co dzień nie widzimy zanieczyszczeń, które wdychamy, jednak one osadzają się na budynkach, tworząc widoczny ślad. Pokażemy to warszawiakom poprzez Clean Art. W centrum miasta powstały murale, które unaoczniają, jak smog „brudzi” nasze płuca i miasto. Przygotowaliśmy także ofertę Warszawskiej Eko Energii, z której część dochodu przeznaczymy na profilaktyczne badania płuc warszawiaków. Mamy nadzieję, że będzie dodatkową zachętą dla klientów do dalszych działań dla poprawy jakości powietrza w Warszawie - dodaje.  

Do „malowania”, a potem czyszczenia budynków przy al. Jerozolimskich 121/123 i Puławskiej 30, została użyta jedynie gorąca woda pod odpowiednim ciśnieniem, dzięki czemu projekt nie ma negatywnego wpływu na środowisko. Następnie innogy wyczyści całe budynki, na których powstały wodne murale. Odświeżona okolica Warszawy ma sprawiać wrażenie, jakby zaczerpnęła głębokiego oddechu. Organizatorzy akcji podkreślają, że smog nie tylko osadza się wraz z innymi zanieczyszczeniami na budynkach. Na ich ścianach mogą zachodzić bardziej skomplikowane procesy szkodliwe dla środowiska. Udowodniono, że z brudu na budynkach pod wpływem światła uwalniają się tlenki azotu, które uczestniczą w tworzeniu smogu.

- Murale, które przygotowaliśmy, zwracają uwagę na problem, którego na co dzień nie widać - mówi Michał Sęk, creative director agencji 180heartbeats + Jung v Matt odpowiedzialnej za koncepcję i realizację kampanii. - Obrazy warszawiacy będą mogli zobaczyć z zewnątrz, bo są w ważnych punktach Warszawy, ale także w social mediach, gdzie przygotowaliśmy film pokazujący powstawanie murali. Najpierw powstanie ekologiczny mural, a później budynek zostanie wyczyszczony, co symbolicznie zobrazuje marzenia nas wszystkich mieszkańców o życiu w mieście bez smogu - podkreśla.


Jak powstawał wodny mural przy Puławskiej

 

W ramach kontynuacji projektu „Czyste powietrze. Czysta Warszawa”, w lutym 2021 roku innogy wesprze działania antysmogowe w tym profilaktyczne badania płuc warszawiaków. Akcja będzie finansowana ze środków Fundacji innogy w Polsce. Marka do końca 2021 r. będzie przekazywać na badania płuc warszawiaków 1 zł za każdy miesiąc obowiązywania każdej umowy na warunkach produktu Warszawska Eko Energia.

Twórcy akcji Clean Art. „Czyste powietrze. Czysta Warszawa” chcą zjednoczyć warszawiaków i zwrócić uwagę na działania na rzecz czystszego oraz zdrowszego miasta dla nich i kolejnych pokoleń.
innogy poszerza swoją ofertę produktów związanych z energią pochodzącą ze źródeł odnawialnych, m.in. oferuje instalacje fotowoltaiczne. Firma uruchomiła także największy w Polsce, w pełni elektryczny car sharing innogy go!. W marcu br. roku 25 aut wyposażyła w czujniki Airly. Warszawiacy jeżdżąc bezemisyjnymi autami, aktualizują Mapę Smogo!wą (airly.eu/mapasmogowa).
innogy.pl/czystepowietrze

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl