16. edycja The Voice of Poland z ARAM

Za multimedia 16. edycji programu The Voice of Poland odpowiada firma ARAM – od ponad dekady partner technologiczny tego muzycznego widowiska. 
 
ARAM od lat współpracuje z producentami programu (TVP i Rochstar), dostarczając i obsługując wszystkie kluczowe elementy multimedialne. Całość zaprojektowana jest przez Artura Szymana. W centrum sceny znalazła się wielkoformatowa ściana LED, uzupełniona o dodatkowe ekrany i elementy wizyjne rozmieszczone w studiu. Każdy występ otrzymał indywidualną oprawę wizualną, dopasowaną do koncepcji reżyserów i scenografów.

Choć konstrukcja sceny pozostała podobna jak w poprzednich latach, w tym sezonie wprowadzono innowacje. Najważniejszą z nich było zastosowanie pasków LED FrameLED Pulse Q100 – modułowych videostripów nowej generacji o jasności 7500 nitów i częstotliwości odświeżania 5100 Hz. Zostały one wykorzystane jako dynamiczne akcenty świetlne, które dodały oprawie głębi i nowoczesnego charakteru, zapewniając jednocześnie idealny obraz dla kamer telewizyjnych.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl