16. edycja The Voice of Poland z ARAM
Za multimedia 16. edycji programu The Voice of Poland odpowiada firma ARAM – od ponad dekady partner technologiczny tego muzycznego widowiska.
ARAM od lat współpracuje z producentami programu (TVP i Rochstar), dostarczając i obsługując wszystkie kluczowe elementy multimedialne. Całość zaprojektowana jest przez Artura Szymana. W centrum sceny znalazła się wielkoformatowa ściana LED, uzupełniona o dodatkowe ekrany i elementy wizyjne rozmieszczone w studiu. Każdy występ otrzymał indywidualną oprawę wizualną, dopasowaną do koncepcji reżyserów i scenografów.
Choć konstrukcja sceny pozostała podobna jak w poprzednich latach, w tym sezonie wprowadzono innowacje. Najważniejszą z nich było zastosowanie pasków LED FrameLED Pulse Q100 – modułowych videostripów nowej generacji o jasności 7500 nitów i częstotliwości odświeżania 5100 Hz. Zostały one wykorzystane jako dynamiczne akcenty świetlne, które dodały oprawie głębi i nowoczesnego charakteru, zapewniając jednocześnie idealny obraz dla kamer telewizyjnych.