Zakładki jasne 3a

Polecane obiekty

Hotel Polonia Palace

Warszawa (mazowieckie)

Międzynarodowe Centrum...

Kraków (małopolskie)

ICE Kraków Congress Centre

Kraków (małopolskie)

Polecane usługi

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Belvedere Catering by Design

Warszawa (mazowieckie)

Z-Factor. Smart Hospitality

Kraków (małopolskie)
A A
MP Power Awards

MP Power Awards® – pracujemy na pełnych obrotach

Trwają prace w ramach ósmej edycji konkursu MP Power Awards®, w które zaangażowany jest zarówno organizator konkursu – zespół MeetingPlanner.pl, jak i jurorzy poszczególnych części konkursu oraz partnerzy przedsięwzięcia.

 – Mamy pełną świadomość niezwykle trudnego czasu, w jakim znalazła się nasza branża, koncentrujemy swoje wysiłki na przekazywaniu rynkowi wszystkich informacji, zarówno związanych z kryzysem, jaki dotknął nas wszystkich, wprowadzanych rozwiązaniach, nowych ofertach firm, ale także na pracy na przeprowadzeniem konkursu MP Power Awards®. Konkurs pokazuje ogromną wartość branży, integruje ją i promuje, dlatego jest dla nas bardzo ważne, aby docenić i nagrodzić jej działania i projekty w minionym roku, nawet w tak szczególnych okolicznościach – mówi Sylwia Banaszewska, prezes zarządu, MeetingPlanner.pl.

Jakie są etapy prac?

Zgłoszenia do konkursu są obecnie analizowane przez jury, w większości są na etapie oceny online, co jest zgodne z harmonogramem i zapisami regulaminu.
 – W zależności od charakterystyki pracy danej grupy jurorzy po zapoznaniu się ze zgłoszeniami i ich oceną wybierają te, które przejdą do kolejnego etapu, albo przygotowują się do obrad – wyjaśnia Krzysztof Celuch, przewodniczący jury MP Power Awards®.

MP Power 12 – W ósmej edycji MP Power Awards® ta część konkursu została przeprowadzona w nowej formule. Branża, stowarzyszenia branżowe oraz jurorzy zgłaszali swoich kandydatów, którzy ich zdaniem mieli największy wpływ na kształt branży eventowej (przemysłu spotkań) w 2019 roku. Ze zgłoszeń, na podstawie ich liczby zostali wyłonieni kandydaci do nominacji, spośród których jurorzy wyłonili nominowanych – czyli złote trójki. Obecnie na końcowym etapie jest przygotowanie materiałów do obrad i wyboru zwycięzców. W kolejnych dniach w MeetingPlanner.pl zostanie zaprezentowana lista przedstawicieli branży, którzy zakwalifikowali się do pierwszego etapu, w kwietniu zaprezentowane zostaną złote trójki w dwunastu kategoriach.

MP Power Venue – Ta część konkursu jest obecnie na etapie audytu, który realizuje firma Z-Factor. Jurorzy zdecydowali już o wyborze nominowanych, którzy zostaną zaprezentowani w portalu MeetingPlanner.pl w pierwszych dniach kwietnia.

MP Power Produkt
– Zakończył się etap przyjmowania zgłoszeń do tej części konkursu. Obecnie są one weryfikowane i zostaną przekazane jurorom do oceny w planowanym etapie online.

MP Power Projekt – Zakończył się etap przyjmowania zgłoszeń do tej części konkursu. Na ostatniej prostej jest również etap ich weryfikacji pod kątem zgodności z regulaminem. Prace są przekazywane jurorom do oceny i wyboru projektów, które zdaniem oceniających powinny przejść do drugiego etapu konkursu.

Trwają także prace nad gościnnym w ramach MP Power Awards® Odkryciem Roku MPI Poland prowadzone przez stowarzyszenie MPI Poland Chapter. Można także zgłaszać się do konkursu towarzyszącego Kreatywny Roku Branży Eventowej.

Kto pracuje
Jury MP Power Awards® jest zaangażowane w prace w ramach konkursu (w zależności od harmonogramu grupy) od stycznia tego roku.

Jury MP Power Projekt: przewodniczący jury Krzysztof Celuch (Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie)
członkowie jury: Aida Bella (Totalizator Sportowy), Sylwia Banaszewska (MeetingPlanner.pl), Edyta Brykała (Life Institute), Jacek Caputa (Grupa Żywiec), Aleksandra Cichecka (Alior Bank), Elżbieta Czarnocka (Grupa Polpharma), Katarzyna Dziomdziora (Seat | Volkswagen Group Polska), Anna Gawrońska (Santander), Joanna Gorczyca (Grupa PZU), Anna Ignasiak (AstraZeneca Pharma Polska), Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl), Laria Koturbasz (Deloitte Central Europe), Katarzyna Kozub-Bury (Avon), Anna Maculewicz (Rossmann), Maria Majdrowicz (niezależna ekspertka w dziedzinie komunikacji oraz odpowiedzialności społecznej biznesu, Fundacja Piękniejsze Życie), Rafał Mielczarek (Carlsberg Polska), Łukasz Pacek (BNP Paribas), Rafał Polarczyk (Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny), Urszula Porębska (Metro Properties), Aleksandra Rusin-Mieniewska (Boehringer Ingelheim), Agnieszka Stryjecka (DNB Bank Polska), Edyta Styczeń Gawin (Netia), Renata Taberska (Warta), Jacek Wasilewski (Uniwersytet Warszawski), Joanna Winiarska (Agora).

Jury MP Power 12: przewodniczący jury Krzysztof Celuch (Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie)
członkowie jury: Łukasz Adamowicz (Businessman Fun Club, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel), Robert Andrzejczyk (Polska Organizacja Turystyczna), Sylwia Banaszewska (MeetingPlanner.pl), Żaneta Berus (The International Association of Exhibitions and Events, UFI, Stowarzyszenie Branży Eventowej), Wojciech Cłapiński (El Padre), Krzysztof Gawrych (Eventroom), Andrzej Hulewicz (Mazurkas Travel), Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl), Robert Jarek (dziennikarz, prezenter), Kamil Kurkiewicz (Akademia Siemens Healthineers), Katarzyna Michalak (Provident Polska), Krzysztof Paradowski (CMA, Stowarzyszenie Konferencje & Kongresy w Polsce), Agnieszka Pieńkowska (Fiege), Rafał Rosiejak (CBRE Hotels), Jarosław Sądej (Jet Events), Przemysław Trawa (Międzynarodowe Targi Poznańskie, Polska Izba Przemysłu Targowego), Szymon Walkiewicz (Walk, Klub Agencji Eventowych), Andrzej Zawistowski (Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów), Wojciech Zbroja (Rent Desing), Artur Zymerman (Belvedere Gourmet Group).
 
Jury MP Power Venue, MP Power Produkt: przewodniczący jury Krzysztof Celuch (Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa w Warszawiczłonkowie jury: Anna Andrych (Master Brand), Monika Bańka (Tupperware Polska), Magdalena Gaik (Make Event), Dorota Goetzen (PolandPops Meetings & Incentives), Magdalena Heinrich (AstraZeneca Pharma Polska), Jacek Daniel Henning (Fabryka Eventów), Magda Kozicka (Mea Group) Bartłomiej Lachowski (Orchidea Group), Wojciech Liszka (Z-Factor), Małgorzata Lubczyńska (Pruszyński), Rafał Matulka (Rebelia Media Group), Michał Michałowski (KDK Events), Urszula Piotrowska (Allegro), Artur Półgrabia (Ibento), Inga Sobiczewska (A&A Agencja), Natalia Wąsicka (Must Be The Event).

Pracuje także zespół MeetingPlanner.pl i Z-Factor oraz partnerzy poszczególnych etapów konkursu.

Finał MP Power Awards®
Formuła finału, rozdania nagród i ogłoszenia zwycięzców uzależniona jest od sytuacji zewnętrznej. Gala MP Power Night w planowanej formie i terminie 24 kwietnia zostaje obecnie zawieszona. Opracowujemy różne rozwiązania i scenariusze, o których będziemy informować na łamach portalu. – Planowaliśmy, aby tegoroczne wręczenie nagród i gala finałowa MP Power Awards® w Muzeum Polin odnosiła się, do tego co ważne w komunikacji marketingowej oraz z czego słynie nagradzane wielokrotnie za design muzeum. Tworzyliśmy scenariusz, którego big idea opierała się na haśle „Architekci eventu”, a samo przedsięwzięcie opierało się na trzech filarach projektowania doświadczeń: kurzu, kosmosie i kaszmirze. Kurz to tradycja, kosmos - nowe technologie, kaszmir - ekskluzywność, jakość – mówi Grzegorz Kieniksman, partner Rebelia Media Group, reżyser finału konkursu. – Tworzyliśmy scenariusz i tworzymy go nadal, aczkolwiek elastycznie podchodzimy do formy, w jakiej zostanie on zrealizowany. Dostosowujemy się do sytuacji, sprawdzamy różne warianty – podkreśla. 

Jak pracujemy
Portal MeetingPlanner.pl pełni wszystkie swoje funkcje związane z przekazywaniem informacji, łączeniem środowiska branżowego, realizacją konkursu, oprócz realizacji spotkań bezpośrednich. – Pracujemy zdalnie, jesteśmy online w wymiarze kilkunastu godzin dziennie. Zapraszamy do kontaktu mailowego, telefonicznego, jesteśmy gotowi podjąć wszystkie tematy, dotyczące zarówno sytuacji branży i jej poszczególnych podmiotów związanej z kryzysem, jak i innymi działaniami przez nie prowadzonymi. Zapraszamy także do dzielenie się opiniami czy komentarzami – mówi Magdalena Kondas, redaktor MeetingPlanner.pl.

24 mar 2020
 
średnia ocen:
5.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.