Kim jest kreatywny w branży eventowej?
Do 12 lutego można składać zgłoszenia do konkursu Kreatywny Roku Branży Eventowej, towarzyszącego MP Power Awards®. Jury chce wyróżnić najlepszych kreatywnych na rynku i znaleźć osoby z potencjałem do pracy w kreacji. Jednocześnie celem konkursu jest stworzenie profilu kreatywnego w branży eventowej.
Dyskusja dotycząca wartości kreacji w event marketingu, statusu kreatywnego i wreszcie charakterystyki tej profesji trwa w branży od dawna, nie tylko wśród jurorów konkursu Kreatywny Roku Branży Eventowej. Niemniej jednak, każdego roku widać, jak różnie definiowane jest to zajęcie i jakiego rodzaju kompetencje i umiejętności są oczekiwane przy realizacji zadań w jego ramach. Czy kreatywny to artysta – wizjoner proponujący odważne i czasem ryzykowne rozwiązania czy twardo stąpający po ziemi realista nastawiony na praktyczne i efektywne narzędzia? Czy bardziej indywidualista potrafiący narzucić innym swoją wizję, czy preferujący pracę zespołową lider, który stawia na wspólne poszukiwanie najlepszych rozwiązań. A może kreator rzeczywistości, wciąż stawiającym przed producentami nowe wyzwania, lub sprawny analityk potrafiący znaleźć kreatywne rozwiązanie każdego problemu?
Konkurs Kreatywny Roku Branży Eventowej powstał z potrzeby aby o kreacji mówić, zwracać uwagę na jej ogromne znaczenia oraz stworzyć profil zawodowy kreatywnego w branży eventowej. Ten proces trwa cały czas.
Konkurs przebiega dwutorowo – skierowany jest do profesjonalistów oraz tych, którzy chcieliby wiązać z kreacją swoją karierę i zawodowy rozwój.
Konkurs przeprowadzany jest w dwóch kategoriach
- Pierwsza – Kreatywny Roku Branży Eventowej: skierowana jest do kreatywnych w branży eventowej, zarówno pracowników (na stanowisku kreatywnego i innych stanowiskach, ale pełniących funkcję kreatywnego), jak i freelancerów. W ramach zgłoszenia kreatywni proszeni są o przedstawienie trzech koncepcji kreatywnych, z których minimum dwie zostały zrealizowane w roku 2017.
- Druga – Młody Kreatywny Branży Eventowej: skierowana jest do osób bez doświadczenia na stanowisku i w funkcji kreatywny w branży eventowej oraz studentów. Prace kandydatów do tytułu Młody Kreatywny to propozycje koncepcji kreatywnych w odpowiedzi na jeden z trzech briefów przygotowanych przez jurorów konkursu.
Jury Konkursu tworzą przedstawiciele korporacji i agencji eventowych. Obradom przewodniczy Bogdan Wąsiel, wybrany Kreatywnym Roku Branży Eventowej w pierwszej edycji konkursu.
Udział w konkursie jest bezpłatny.
Informacje na temat zgłoszeń do konkursu Kreatywny Roku Branży Eventowej znajdują się tutaj
Kreatywny Roku Branży Eventowej jest konkursem towarzyszącym MP Power Awards®.