Kim jest kreatywny w branży eventowej?

Panel na temat kreacji w branży eventowej z udziałem kreatywnych nagrodzonych w pięciu edycjach konkursu Kreatywny Roku Branży Eventowej
Na zdjęciu: Panel na temat kreacji w branży eventowej z udziałem kreatywnych nagrodzonych w pięciu edycjach konkursu Kreatywny Roku Branży Eventowej

Do 12 lutego można składać zgłoszenia do konkursu Kreatywny Roku Branży Eventowej, towarzyszącego MP Power Awards®. Jury chce wyróżnić najlepszych kreatywnych na rynku i znaleźć osoby z potencjałem do pracy w kreacji. Jednocześnie celem konkursu jest stworzenie profilu kreatywnego w branży eventowej.

Dyskusja dotycząca wartości kreacji w event marketingu, statusu kreatywnego i wreszcie charakterystyki tej profesji trwa w branży od dawna, nie tylko wśród jurorów konkursu Kreatywny Roku Branży Eventowej. Niemniej jednak, każdego roku widać, jak różnie definiowane jest to zajęcie i jakiego rodzaju kompetencje i umiejętności są oczekiwane przy realizacji zadań w jego ramach. Czy kreatywny to artysta – wizjoner proponujący odważne i czasem ryzykowne rozwiązania czy twardo stąpający po ziemi realista nastawiony na praktyczne i efektywne narzędzia? Czy bardziej indywidualista potrafiący narzucić innym swoją wizję, czy preferujący pracę zespołową lider, który stawia na wspólne poszukiwanie najlepszych rozwiązań. A może kreator rzeczywistości, wciąż stawiającym przed producentami nowe wyzwania, lub sprawny analityk potrafiący znaleźć kreatywne rozwiązanie każdego problemu?
Konkurs Kreatywny Roku Branży Eventowej powstał z potrzeby aby o kreacji mówić, zwracać uwagę na jej ogromne znaczenia oraz stworzyć profil zawodowy kreatywnego w branży eventowej. Ten proces trwa cały czas.
Konkurs przebiega dwutorowo – skierowany jest do profesjonalistów oraz tych, którzy chcieliby wiązać z kreacją swoją karierę i zawodowy rozwój.

Konkurs przeprowadzany jest w dwóch kategoriach

  • Pierwsza – Kreatywny Roku Branży Eventowej: skierowana jest do kreatywnych w branży eventowej, zarówno pracowników (na stanowisku kreatywnego i innych stanowiskach, ale pełniących funkcję kreatywnego), jak i freelancerów. W ramach zgłoszenia kreatywni proszeni są o przedstawienie trzech koncepcji kreatywnych, z których minimum dwie zostały zrealizowane w roku 2017.
  • Druga – Młody Kreatywny Branży Eventowej: skierowana jest do osób bez doświadczenia na stanowisku i w funkcji kreatywny w branży eventowej oraz studentów. Prace kandydatów do tytułu Młody Kreatywny to propozycje koncepcji kreatywnych w odpowiedzi na jeden z trzech briefów przygotowanych przez jurorów konkursu.

Jury Konkursu tworzą przedstawiciele korporacji i agencji eventowych. Obradom przewodniczy Bogdan Wąsiel, wybrany Kreatywnym Roku Branży Eventowej w pierwszej edycji konkursu.
Udział w konkursie jest bezpłatny.
Informacje na temat zgłoszeń do konkursu Kreatywny Roku Branży Eventowej znajdują się tutaj
Kreatywny Roku Branży Eventowej jest konkursem towarzyszącym MP Power Awards®.

www.mppowerawards.com

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl