MP Power Awards®: Znamy nominowane projekty

Jury konkursu MP Power Awards® ogłosiło nominowane do nagrody projekty. Laureatów MP Power Projekt poznamy podczas finałowej gali, która odbędzie się 23 marca, na Torze Wyścigów Konnych Służewiec (Trybuna Honorowa) w Warszawie.

Jury MP Power Awards® wybrało nominowane w konkursie projekty, spośród ponad stu dwudziestu zgłoszonych prac. Jury oceniające projekty złożone jest z przedstawicieli klientów – korporacji i instytucji, uczelni wyższych oraz organizatora – MeetingPlanner.pl.
 

Kategoria: Event promocja marki BtoB
24h CodING hackathon
(klient: ING Bank Śląski i ING Services Polska, agencja: Allegro)
Ceremonia otwarcia Hannover Messe (projekt własny: Polska Agencja Inwestycji i Handlu)
Volvo Car Night Market (klient: Volvo Car Poland, agencja: Testa Communications)

Kategoria: Event promocja marki BtoC
Adidas Tango League
(klient: adidas Poland, agencja: Allegro, Tailor Made PR)
Bestsellery Empiku 2016 (klient: empik, agencja: Allegro)
Orlen Warsaw Games (klient: PKN Orlen, agencja: El Padre)

Kategoria: Event firmowy – celebracja
Erdem x H&M
(klient: H&M Hennes & Mauritz, agencja: Brave Agency)
Gwiazdka Volskwagen Poznań 2017 (klient: Volkswagen Poznań, agencja: NCF)
Magenta Stars (klient: T-Mobile Polska, agencja: endorfina events)

Kategoria: Event firmowy – integracja
Gra terenowa Odkręć kurek historii
(klient: PGNiG, agencja: Adventure Warsaw)
Mistrzowie Wartości Grupy BIK (klient: Biuro Informacji Kredytowej SA, agencja: Make Event)
Zamykamy laptopy, otwieramy serca (klient: Bank Gospodarstwa Krajewgo, agencja: Rebelia Media Group)

Kategoria: Event firmowy – edukacja
Reebok FitFighters
(klient: Reebok Poland, agencja: Imagine Nation)
Świeża Krew do Pierwszej Pracy (klient: Bank Credit Agricole, agencja: endorfina events)
V-Power Shell Fuel Launch (klient: Shell Polska, agencja: Make Event)

Kategoria: Pozostałe formy
II Warsaw Comic Con (Ptak Warsaw Expo, project własny)
Alchemia Światła (klient: Tauron Dystrybucja, agencja: Visualsupport Group)
Gala Ekstraklasy 2017 (klient: Ekstraklasa SA, agencja: endorfina events)

Kategoria: Incentive travel BtoE
Dzika przygoda pod grzmiącym dymem
(klient: eService, agencja: Viventum)
Sri Lanka jest kobietą (klient: BGŻ BNP Paribas, agencja: Wysoko i Wyżej)
Ukryte pragnienia... wyjazd w nieznane (klient: Rossmann, agencja: InDreams)

Kategoria: Incentive travel BtoB
Malezja Express
(klient: Santander Consumer Bank, agencja: NU Horizons)
Pura Vida - Panama 2017 (klient: LG, agencja: Weco Travel Services)

Kategoria: Program wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem incentive travel
Daimler Trucks Discovery Liga Tygrysa
(klient: Mercedes-Benz Polska, agencja: ICP Group)
Dakar - najtrudniejszy wyścig świata (klient: Orlen Oil, agencja: United Partners)
Posnet Dookoła Świata (klient: Posnet Polska, agencja: Terra Aventura Travel & Events)

Kategoria: Kongres
IX Międzynarodowa Konferencja Naukowo-Szkoleniowa PTChN
(klient: Polskie Towarzystwo Chirurgii Naczyniowej, agencja: ICP Group)
41. Sesja Komitetu Światowego Dziedzictwa UNESCO w Krakowie (klient: Narodowy Instytut Dziedzictwa, agencja: Berm Creative Production Group i ICE Kraków)
IFLA World Library and Information Congress Wrocław 2017 (klient: Biblioteka Narodowa, Miejska Biblioteka Publiczna we Wrocławiu, Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich, agencja/organizatorzy: K.I.T Group, Hala Stulecia, Convention Bureau – Wrocław)

Kategoria: Targi
Poznań Game Arena 2017
(projekt własny: Międzynarodowe Targi Poznańskie)
Targi Motoryzacyjne Warsaw Moto Show (projekt własny: Ptak Warsaw Expo)
WOMEX The World Music Expo 2017 (klient: Piranha Arts, agencja: ICP Group, współorganizator: Katowice Miasto Ogrodów)

Kategoria: Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu
H&M Dworzec
(klient: H & M Hennes & Mauritz, agencja: Brave Agency & Cut The Mustard)
Launch Ben&Jerrys (klient: Unilever, agencja: 180hearbeats + Jung v Matt)
Red Bull Flag Day 2.0 (klient: Red Bull, agencja: Walk Events)

kategorie towarzyszące
Kategoria: CSR w branży eventowej
Biała Księga Branży Komunikacji Marketingowej
(projekt własny: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i i Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów)
Forum Humanum Mazurkas (projekt własny: MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel)
Program CSR Rent Design – „Pożyczamy, pomagamy” (projekt własny: Rent Design)

Kategoria: Catering
41.sesja Komitetu Światowego Dziedzictwa UNESCO
(klient: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, agencja: Berm Creative Production Group, Mazurkas Catering 360°)
60-lecie ZMPD - uroczysta gala dla 1800 osób (klient: Zrzeszenie Międzynarodowych Przewoźników Drogowych, Sheraton Outside Catering)
Serwowana kolacja świąteczna dla ponad 1400 osób (klient: Jeronimo Martins Polska oraz Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja, agencja: Event Partners, Melon Party Serwis Catering)

Kategoria: Oprawa wizualna
8. Konferencja ABSL
(klient: Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL), agencja: event-factory, oprawa wizualna: Fabryka Dekoracji, Piloci Studio, VES)
Alchemia Światła 2017 (klient: Tauron Dystrybucja S.A., agencja: Visualsupport)
Oprawa wizualna Gali Effie Awards 2017 (klient: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowe SAR, agencja Agencja Och i Ach – oprawa wizualna Pro4Media)

Projekty były oceniane przez jury w składzie: Sylwia Banaszewska (MeetingPlanner.pl), Edyta Brykała (Noble Concierge), Jacek Caputa (Grupa Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja), Krzysztof Celuch (Akademia Finansów i Biznesu Vistula, Celuch Consulting, przewodniczący jury), Elżbieta Czarnocka (Grupa Polpharma), Joanna Gorczyca (Grupa PZU), Robert Jarek (prezenter telewizyjny, trener w zakresie wystąpień publicznych), Piotr Jaworowicz (PKN Orlen, autor książki „Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej”), Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl), Laria Koturbasz (Deloitte Advisory), Bartosz Łukasik (Galderma Poland), Anna Maculewicz (Rossmann), Maria Majdrowicz (niezależna ekspertka w dziedzinie komunikacji oraz odpowiedzialności społecznej biznesu, Fundacja Piękniejsze Życie), Agnieszka Majkowska (Prudential), Rafał Mielczarek (Carlsberg Polska), Łukasz Pacek (Bank BGŻ BNP Paribas), Rafał Polarczyk (Stowarzyszenie Pracodawców Polskich), Ewelina Sobolewska (Krotoski-Cichy), Izabela Stajkowska (LOréal Polska), Agnieszka Stryjecka (DNB Bank Polska), Edyta Styczeń-Gawin (Netia), Magdalena Vielhaber (Castrol Polska), Jacek Wasilewski (specjalista ds. komunikacji marek, kulturoznawca, Uniwersytet Warszawski), Agnieszka Wilczyńska (PEKAO).


Jurorzy reprezentujący firmę, której projekt był zgłoszony do konkursu, są wyłączeni z obrad w danej kategorii na każdym etapie konkursu. Opiekę prawną nad MP Power Awards sprawuje kancelaria prawna Pałucki Trusiński.
Zwycięzców poznamy podczas finału MP Power Awards® – gali MP Power Night, która odbędzie się 23 marca, na Torze Wyścigów Konnych Służewiec (Trybuna Honorowa) w Warszawie. Wydarzenie jest także finałowym eventem Meetings Week Poland 2018.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl