Piknik „Mam tę moc”: Branża eventowa zbierała pieniądze dla Amandy

Agencja Goodside i Szkoła Podstawowa nr 72 w Warszawie byli organizatorami pikniku charytatywnego, którego celem było zebrania pieniędzy na leczenie 6-letniej Amandy walczącej z nowotworem.

W organizację pikniku włączyli się także: Alicja Łukomska, która prowadziła imprezę jako Elsa i Rysiek Bazarnik, prowadzący warsztaty bębniarskie.

Sponsorami byli: Szymon Czerwiński – finalista Master Chef, który przygotował pokaz i degustację lodów mrożonych ciekłym azotem, Brill AvMedia, którzy dostarczyli nagłośnienie i zapewnili obsługę techniczną w czasie trwania eventu, i Empresa Catering, zapewniający 35 kg tortu, kiełbaski na grilla, owoce, stoły cateringowe, naczynia jednorazowe i węgiel na grilla. Royal Catering dostarczył ławo-stoły, Event Equipment – pięć namiotów cateringowych, a Ibento – namioty, ściany, stoliki, krzesła, materiały do rysowania oraz zabawki.

Na uczestników czekały także inne atrakcje: dmuchańce, malowanie buziek, robienie pacynek, balony z helem, loteriada i kramik z zabawkami oraz fotobudka. Była wata cukrowa, popcorn, potrawy z grilla, słodkości: ciasta i lemoniada, kącik sami swoi z pajdą chleba ze smalcem i ogórkiem, żurek oraz inne smakołyki.

– Możliwość dzielenia się swoim doświadczeniem zawodowym, szczególnie w szczytnym celu to czysta przyjemność. Nie znałam wcześniej Amandy i jej mamy, ale już po pierwszej rozmowie telefonicznej, w której zwróciła się do mnie po pomoc i opowiedziała historię swojej córki wiedziałam, że zrobię wszystko, aby zorganizować dla nich event. Praca przy tego typu wydarzeniu wyzwala w człowieku niezwykłe pokłady energii, które nakręcają do działania. Dzięki temu udało się zaangażować do współpracy sponsorów, podwykonawców i artystów. W dzisiejszym świecie, gdzie tak na prawdę prowadzonych jest mnóstwo rożnego rodzaju zbiórek charytatywnych nie jest łatwo przekonać ludzi do współpracy przy tego typu inicjatywach, a szczególnie do pracy za darmo. Znalazła się jednak grupa eventowców i artystów, którzy bez namysłu włączyli się w akcję. Ogromnym sercem wykazał się Rysiek Bazarnik, który oprócz niezwykłego występu przekazał mnóstwo uśmiechu, niesamowitej energii i radości. Sprawił, że Amanda tańczyła na scenie z innymi dziećmi. Firmy Brill Av Media, Empresa Catering, agencja Ibento, Event Equipment oraz Royal Catering pomimo odbywających się równocześnie innych realizacji dla ich klientów nie odmówiły współpracy i podeszły do tematu bardzo profesjonalnie. To wspaniałe, że firmy konkurencyjne, przy tego typu projektach potrafią i chcą ze sobą współpracować – mówi Katarzyna Krywoniuk, właścicielka agencji Goodside.

Amanda choruje na  mięsaka złośliwego tkanek miękkich i nerwów, Rhabdomyosarcoma, który pojawił się na jej twarzy, gdy miała 4 lata. Przeszła operacje i chemioterapię, jednak nastąpiła wznowa. Nadzieją dla dziewczynki jest protonoterapia, czyli naświetlanie bez powikłań, dostępne  w klinice w Essen, w Niemczech.

Koszt terapii w Niemczech wynosi około 350,000 zł. Na koszty te składają się opłaty związane z opłaceniem kliniki, przejazdu oraz pobytu w Niemczech, wykupieniem niezbędnych leków oraz zabezpieczeniem kosztów ewentualnej dodatkowej hospitalizacji. Rodziców Amandy nie stać na ich opłacenie, gdyż po dwóch latach walki z chorobą córki ich środki finansowe się wyczerpały.

Dzięki zorganizowaniu eventu, promocji tego wydarzenia w social mediach i zbiórce na stronie pomagam.pl udało się zebrać kwotę potrzebną na wyjazd  Amandy do kliniki w Essen, gdzie będzie naświetlana protonami, aby jej twarz mogła rozwijać się normalnie. Radioterapia dostępna w Polsce jest metodą, która wyniszczyłaby twarz Amandy i nie pozwoliła na normalne życie ze względu na szereg powikłań na przykład takich, że nie urośnie jej część twarzy, nie urosną zęby, nie pojawi się ślina i będzie miała problemy ze wzrokiem i słuchem.


Dzięki wyjazdowi do Essen dziewczynka uniknie niepełnosprawności i ma szansę na uniknięcie trzeciego nawrotu nowotworu złośliwego twarzy.

Zbiórka trwa nadal na stronie https://pomagam.pl/amanda6lat ponieważ brakuje jeszcze pieniędzy na leki i ewentualną hospitalizację po naświetlaniu.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl