Anna Jaworska: World Employer Branding Day, czyli czego dowiedzieliśmy się w Lizbonie?

Anna Jaworska, UTE Group
Na zdjęciu: Anna Jaworska, UTE Group
  • Tego, że można bez najmniejszego skrępowania prowadzić swoją prezentację w stroju Supermana bez żadnego uszczerbku na merytoryce... i reputacji:) (Johan Driessens (Belgia), CEO Branded.Careers).
  • Tego, że za sukcesem wielkich brandów nie stoją tylko pieniądze, a przede wszystkim ludzie – z pasją, zaangażowaniem i motywacją do działania.
  • Tego, że w każdej zagranicznej prezentacji w jakimś kontekście zawsze padało odniesienie (pozytywne) do polskich kampanii czy projektów.
  • Tego, że stand-up’er z Belgii może z sukcesem (w żartach) poprowadzić konferencję w języku angielskim i zostać zrozumianym przez 65 narodowości będących uczestnikami wydarzenia.
  • Tego, że… czas najwyższy na „polskie” prezentacje na zagranicznych scenach.


Kilka informacji ogólnych o wydarzeniu
World Employer Branding Day to największe na świecie spotkanie liderów w dziedzinie employer brandingu, które odbyło się w Lizbonie w maju tego roku.
W jednym miejscu i w tym samym czasie case study najlepszych praktyk z zakresu budowania marki pracodawcy, zaprezentowało ponad 15 przedstawicieli międzynarodowych firm, takich jak: Accenture, Linkedin, Amazon, Netflix, MARS, Citi, Sanofi, Indeed, Facebook, Kingfisher, DHL Express, Top Employers.
Wydarzenie miało na celu połączyć firmy z całego świata z najlepszymi w branży liderami, agencjami i społecznościami, aby dzielić się i dyskutować o najlepszych praktykach, w przyjaznym środowisku na wszystkich poziomach.

Czy zrealizowano zamierzone cele?
Będąc całkowicie szczerym – i tak, i nie. Z jednej strony jest to wydarzenie, które inspiruje, a większość przekazywanych treści jest na świetnym poziomie zarówno merytorycznym, jak i prezentacyjnym. Z całą pewnością konferencja dedykowana jest osobom, które stawiają jedne z pierwszych kroków w dziedzinie employer brandingu, niekoniecznie ekspertom. Prelegenci pokazują dobre praktyki, ciekawe kampanie, czasami dzielą się też tym co poszło nie tak.

Z drugiej jednak strony pozostaje lekki niedosyt. Nie wszystkie prezentacje były na tym samym poziomie merytorycznym. Spodziewałam się więcej otwartych debat, powiewu świeżości w sposobie prezentowania i zdecydowanie więcej nadchodzących trendów w tematyce budowania marki pracodawcy.

Z eventowego punktu widzenia mogę tylko powiedzieć, że polska branża już od dawna nie ma się czego wstydzić – jesteśmy świetnie przygotowani pod każdym kątem: zarówno technologicznym, logistycznym, jak i merytorycznym. Z grzeczności przemilczę, jaki poziom został zaprezentowany przez organizatorów WEB 2019.

Cytując Nicolasa Bouvier „Podróże mają to do siebie, że przywozi się z nich, coś zupełnie innego niż to po co się pojechało”. Cieszę się, że mogłam wziąć udział w konferencji, poznać wiele wspaniałych osób, zapoznać się bliżej z prelegentami. Jestem gotowa do kolejnych employer-brandingowych wyzwań!

Autor: Anna Jaworska, UTE Group, ajaworska@ute.pl

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl