Kolejna wizyta meeting plannerów na Śląsku

fot. Ewa Witak, Fotograficznie.pl
Na zdjęciu: fot. Ewa Witak, Fotograficznie.pl

Podczas MP MICE Tour® na Śląsk uczestnicy doświadczyli lokalnych atrakcji, emocji sportowych oraz sprawdzili możliwości eventowe wybranych lokalizacji. Organizatorem MP MICE Tour® był portal MeetingPlanner.pl.

Uczestnicy wizyty studyjnej przyjechali do Katowic w piątkowe popołudnie i rozpoczęli ją od zwiedzania Stadionu Śląskiego. Mogli zobaczyć nie tylko główną płytę boiska, sale, gdzie odbywają się konferencje prasowe czy taras widokowy, ale miejsca niedostępne zwykłym uczestnikom odbywających się tutaj imprez, takie jak – szatnie sportowców, stadionowy posterunek oraz… areszt.
Po zwiedzaniu, które objęło także sale konferencyjne, goście mogli odpocząć przy poczęstunku w lożach VIP i zająć się rozmowami kuluarowymi.

Ciekawie spędzili także piątkowy wieczór, którego atrakcją był Gastro Fajer – kulinarno-rozrywkowy event, odbywający się przez całe wakacje w weekendy na tarasach Spodka.
Tutaj uczestników wyjazdu przywitała Karolina Jarosz, marketing manager Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach, wraz zespołem sprzedaży i event managerami. Poczęstunek przygotowała firma Planeta Smaku, była też możliwość korzystania z licznych food trucków. Szczególnego klimatu miejsce nabrało po zmroku, kiedy oświetlenie pięknie uwypukliło bryły MCK i Spodka, a na scenie rozpoczęły się koncerty. Ostatnim punktem tego dnia było zakwaterowanie w hotelu Park Inn by Radisson, który gościł uczestników MP MICE Tour® przez cały czas trwania wizyty.
 
Drugi dzień rozpoczął się od zwiedzania hotelu Park Inn by Radisson z Jakubem Klimkiewiczem, MICE managerem obiektu. Można było zobaczyć centrum konferencyjne i kasyno. Kolejnym punktem programu były warsztaty biznesowe z członkami Śląskiej Organizacji Turystycznej, które odbyły się w sali konferencyjnej Park Inn by Radisson.
W rozmowach oprócz przedstawiciele Śląskiej Organizacji Turystycznej wzięli udział reprezentanci takich firm i obiektów jak: Silesia Trip, Zbójnicki Szlak, Kopalnia Guido (Muzeum Górnictwa Węglowego), Marina Gliwice, Ave Touroperator, Szyb Maciej. Po krótkich prezentacjach uczestnicy odbywali z członkami ŚOT indywidualne spotkania przy stolikach.
 
W południe wszyscy wyruszyli do Areny Gliwice (partnera strategicznego wyjazdu), gdzie miał miejsce główny punkt programu tego dnia, czyli Runmageddon. Prezentację Areny Gliwice, w której odbywało się przedsięwzięcie, przeprowadził prezes Marcin Herra, goście mogli zjeść lunch i zwiedzić cały obiekt, zarówno areny – główną i drugą, jak i centrum konferencyjne oraz loże.
 
Część grupy (15 osób) zdecydowała się na start w Runmageddonie (dystans Rekrut, 6 km, 30 przeszkód). Pozostali mogli obserwować zmagania event managerów z przeszkodami, wśród których był bieg i czołganie się z oponami, skok ze skarpy z trzymaniem się liny i lądowanie w stawie z wodą, przeskakiwanie przez trzymetrowe ściany, wspinanie się na wiszący na linie drewniany bal itd. Wymagający bieg ukończyli wszyscy uczestnicy, a najszybciej z grupy zrobiła to Zuzanna Załoga z agencji Be Alive.
 
Kolejnym punktem sobotniego programu była wizyta w Śląskim Wesołym Miasteczku Legendia, po którym gości oprowadzili Izabela Kieliś (z działu marketingu) i Tomasz Kuczaik (z działu sprzedaży). Wśród oglądanych miejsc były przestrzenie, których oferta skierowana jest do organizatorów eventów, najczęściej nagradzane atrakcje parku, czyli rodzinna, multimedialna kolejka Bazyliszek i duma Legendii – rollercoaster Lech. Posileni kolacją w formule ogniska z kiełbaskami goście mogli do woli korzystać z atrakcji parku. Dzień zakończyło multimedialne widowisko taneczne Legendia at Night, które odbywało się na scenie zbudowanej na jeziorze, znajdującym się w centralnym miejscu parku.

W niedzielę interaktywne zwiedzanie Katowic przygotowała ekipa Fest Fajnie, organizator wyjazdów biznesowych i wydarzeń. Uczestnicy spaceru między innymi poszukiwali beboka, nauczyli się heklować, robili sobie zdjęcia pod Spodkiem ze śląskimi akcentami i rozwiązywali zagadki związane z regionem.

Hotel Holiday Inn Dąbrowa Górnicza zaprosił gości na obiad i oprowadził ich po pokojach, w tym po apartamencie z przeszklonym panoramicznym tarasem, który stanowi chlubę obiektu.

Kolejny atrakcyjny punkt w niedzielnym programie zapewnił drugi partner strategiczny wyjazdu, czyli MCK. Tego dnia wejście do obiektu było nietypowe, ponieważ z uwagi na zakończoną właśnie konwencję PiS centrum było pod ochroną SOP i każdy musiał przejść drobiazgową kontrolę służb.
Wizyta rozpoczęła się od poczęstunku i prezentacji możliwości eventowych sali balowej, potem goście zwiedzili cały obiekt, w którym trwał w tym czasie demontaż po konwencji. Zwiedzili salę wielofunkcyjną, audytorium, mniejsze sale konferencyjne oraz hole i antresole używane przy organizacji różnego typu wydarzeń.

W wyjeździe MP MICE Tour® uczestniczyli organizatorzy eventów, konferencji, kongresów, targów, wyjazdów motywacyjnych i innych wydarzeń biznesowych. Wizyta na Śląsku odbyła się w dniach 5 – 7 lipca.

Zobacz fotorelacje

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl