Zakładki jasne 3a

Polecane obiekty

Hotel Polonia Palace

Warszawa (mazowieckie)

Międzynarodowe Centrum...

Kraków (małopolskie)

ICE Kraków Congress Centre

Kraków (małopolskie)

Polecane usługi

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Belvedere Catering by Design

Warszawa (mazowieckie)

Z-Factor. Smart Hospitality

Kraków (małopolskie)
A A
Publikacje

Biznes, teatr i digital – MP Fast Date® w Digital Knowledge Village

fot. Robert A. Szarapka, PHOTOholic.pl
34. edycja MP Fast Date® w Digital Knowledge...
Rozpoczęcie MP Fast Date® - Sylwia Banaszewska i...
Monika Nowacka-Sahin, dyrektor zarządzająca...
Piotr Maczuga (Digital Knowledge Village)...
Site inspection w Digital Knowledge Village
Site inspection w Digital Knowledge Village
Biznesowe, 15-minutowe spotkania event managerów...
MP Fast Date® to spotkanie przedstawicieli...
Podczas wydarzenia rozmawialiśmy o ostatniej i...
Spektakl z cyklu Mentoring Theater z repertuaru...
„Rzecz o sprzedaży, czyli słów kilka o...”
Catering podczas MP Fast Date® serwowała Polska...
Nyski z Adventure Warsaw, która zaprosiła...
Sundeck - zaaranżowany przez Rent Design - w...
... i wieczornej
Występ The Stars
Na Sundecku w Digital Knowledge Village odbyła...

Po raz kolejny planiści spotkań oraz przedstawiciele obiektów i usług eventowych spotkali się na wydarzeniu poświęconym budowaniu biznesowych relacji, dzieleniu się doświadczeniem i inspiracjami, które mogą stanowić ważny aspekt w działalności eventowej. Organizatorem MP Fast Date® jest MeetingPlanner.pl.

MP Fast Date® to formuła, która od lat sprawdza się jako przestrzeń spotkania oferentów i meeting planerów. Jest to seria szybkich, 15 minutowych spotkań, które odbywają się według wcześniej przygotowanego planu. Poza „biznesowymi randkami” wydarzenie to również okazja do integracji, poznania eventowych nowości czy wzięcia udziału w szkoleniach, podejmujących ważne z punktu widzenia organizatorów tematy.

Ostatnia, 34. edycja MP Fast Date® odbyła się w Warszawie, w Digital Knowledge Village. Goście wydarzenia poznali potencjał obiektu, zarówno eventowy, jak i związany z możliwością łączenia świata offline i online w ramach organizowanych projektów. – Jesteśmy bardzo zadowoleni, że gościliśmy MP Fast Date® w Digital Knowledge Village, mogliśmy oprowadzić po naszym obiekcie uczestników, zaprezentować im jego możliwości, o które z żywym zainteresowaniem pytali, mogliśmy pokazać w różnych odsłonach każdy zakątek tego miejsca, pełne jego spektrum i, co ważne, mieliśmy mnóstwo pytań – podsumowuje Monika Nowacka-Sahin, dyrektor zarządzająca Digital Knowledge Village. – Oczywiście gościć fast date to na pewno jest duże wyzwanie, bo uczestnik tego wydarzenia – klient, event manager – jest bardzo wymagający, nie mniej jednak, kiedy widać zadowolenie i uśmiech na twarzy gości, a do tego bardzo często dobre słowo, to jednocześnie jest to ogromna satysfakcja – podkreśla.  

Wydarzenie zgromadziło ponad 40 planistów spotkań (reprezentantów agencji i korporacji) i 40 przedstawicieli firm i obiektów, którzy prezentowali swoją eventową ofertą. Spotkania biznesowe to kluczowy element MP Fast Date®, ale w programie znalazły się także warsztaty poświęcone digital expirience w branży eventowej poprowadzone przez Piotra Maczugę (Digital Knowledge Lab), przedstawienie „Rzecz o sprzedaży...” z cyklu Mentoring Theater przygotowane przez Milczarek Bukowski Trio, kolacja na Sundecku z występem duetu The Stars. After party rozpoczęło spotkanie z Muzeum Życia w PRL-u, a następny w programie był Carova Music Club. Dla meeting plannerów spoza Warszawy przygotowany został pakiet hosted, w ramach którego goście nocowali w hotelu Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów.
–  Podczas indywidualnych, 15-minutowych spotkań z oferentami z całej Polski meeting plannerzy mają możliwość zdobycia wiedzy na temat nowości rynkowych oraz cennych inspiracji do przygotowywanych przez siebie scenariuszy wydarzeń Konstruując program MP Fast Date® oczywiście kluczowe znaczenia ma dla nas własnie część stricte biznesowa, jej zaplanowanie i realizacja. Ale chcemy także dać jak najwięcej okazji do budowania relacji i jak najlepiej wykorzystać możliwości, które dają nam miejsce i partnerzy. Mamy nadzieję, że dla uczestników był to dzień jakościowych rozmów i wielu inspiracji – podsumowuje Sylwia Banaszewska, prezes zarządu MeetingPlanner.pl.

W opinii event managerów oraz oferentów spotkania z tego cyklu, to efektowana forma budowania swojego portfolio dostawców oraz relacji z klientami.

Planiści, których tu nie ma, niech żałują

Natalia Wąsicka, właściciel Must Be the Event: – Bardzo mi się podoba ta formuła, jestem niemal na każdym MP Fast Date® i jak zwykle jestem zachwycona. Miejsce też jest super, prezentuje event managerom duży potencjał, a z racji charakteru przestrzeni, możliwości nawiązania nowych znajomości. Bardzo ważne jest też to, że jest dużo oferentów, wielu z nich dla mnie nowych. Planiści, których tu dziś nie ma, niech żałują.

Mamy szanse wreszcie zobaczyć się twarzą w twarz
Sara Błaszczyk, właściciel Soluma Prestige & Even
t: – Formuła jest wspaniała z racji tego, że krótkie 15-minutowe spotkania wymuszają skomasowanie wszystkich informacji. Wystawcy mogą zaprezentować się kompleksowo, ale jednocześnie zwięźle. Mamy szanse wreszcie zobaczyć się twarzą w twarz.
Sandra Bociek, event director, Soluma Prestige & Event: – To mi się podoba najbardziej, bo ze wszystkimi, a na pewno z większością z tych firm, mamy jakiś kontakt mailowy czy telefoniczny, ale ciężko jest połączyć twarz z mailem, a dzięki takim wydarzeniom mamy, na to szansę, a to zwiększa później pole negocjacji i domykania różnych zleceń.

Dużo można się dowiedzieć w te piętnaście minut
Artur Swat, project manager, Noble Concierge
: – To jest mój pierwszy MP Fast Date®, zostałem namówiony, z rekomendacją, że to fajna impreza. No i rzeczywiście tak jest, bo mnóstwo ludzi jest w jednym miejscu można ich spotkać i poznać ofertę w te piętnaście minut. To załatwia dużo, można poznać smaczki. Dowiedziałem się o wielu rzeczach ciekawych, o których nie wiedziałem, i dobrze jest zrobić sobie taki „update”, nawet na mapie Warszawy. Bardzo miło, interesująco i do tego przyjemna atmosfera.

Relacje budujemy na bieżąco
Magdalena Polak, dyrektor sprzedaży, Hotel Czarny Potok
: – W historii Czarnego Potoku to będzie czwarty raz, kiedy odwiedzamy MP Fast Date®. Mamy pozytywne wrażenia, z racji tego, że mamy listę spotkań, która jest bardzo różnorodna. Mamy okazję poznać osoby, z którymi będziemy współpracować. Praktyczne relacje budują się na bieżąco.

Trafiona formuła
Emilia Kuśnierczak, specjalista ds. marketingu, Grupa MTP
: – Jestem trzeci raz na tego typu wydarzeniu. Piętnaście minut to jest wystarczająco, żeby pokazać naszą ofertę w pigułce i ewentualnie wrócić mailowo do rozmów. Formuła jest trafiona i zaprowadza porządek. Mi to pasuje.

Partnerami MP Fast Date® byli: Digital Knowledge Village, Rent Design, Polska Grupa Cateringowa, Eventroom, Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów, Milczarek Bukowski Trio, Adventure Warsaw, Karova Music Club oraz PHOTOholic.pl.

11 wrz 2019
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.