Wpływ wydarzenia promocyjnego na ruch w centrum handlowym

Zmiany w odwiedzalności sklepów w porównaniu do okresu referencyjnego
Na zdjęciu: Zmiany w odwiedzalności sklepów w porównaniu do okresu referencyjnego

Event w centrum handlowym jest skutecznym narzędziem, które zwiększa zainteresowanie galerią handlową – 10 proc. nowych klientów powróciło do centrum w ciągu 30 dni od eventu. Wynika z raportu pokazującego zachowania klientów podczas eventu, przygotowanego przez firmę Cherry.  

Wykonana przez Cherry analiza dotyczyła eventu zorganizowanego w CH Riviera w Gdańsku z okazji pierwszej rocznicy powstania centrum. Firma Cherry przeprowadziła analizę porównawczą „okresu bazowego” (przed eventem) z „okresem badanym" (event), a uzyskane wyniki porównano z „okresem post” (po evencie). Dzięki badaniu wiadomo np., że w dniu eventu liczba osób odwiedzających centrum handlowe wzrosła o 22 proc., a 38 proc. tego wzrostu wygenerowali klienci, którzy w centrum handlowym pojawili się po raz pierwszy.
Sklepy marek odzieżowych, współpracujących przy organizacji eventu odwiedziło średnio ponad półtora raza więcej klientów niż w okresie bazowym, jedną z drogerii blisko trzykrotnie więcej, zaś jedną z kawiarni półtora raza więcej. Jednocześnie odnotowano nieduży spadek odwiedzin w supermarkecie znajdującym się na terenie centrum. Co ciekawe, przybyli w dniu eventu klienci przebywali na terenie galerii znacznie dłużej niż zwykle - największy był odsetek osób, które spędziły w niej więcej niż 3 godziny.
Jednym z ważniejszych wniosków potwierdzających skuteczność wydarzenia jest to, że aż 10 proc. nowych klientów powróciło do centrum w ciągu 30 dni od eventu. Dane dostarczone przez raport mogą pomóc w zarządzaniu i planowaniu skutecznych akcji w przyszłości.
Cherry - Busines Performance Management - to firma świadcząca usługi z obszaru big data i business intelligence. Jej oferta dedykowana jest operatorom centrów i sieci handlowych. Działalność firmy opiera się na autorskim narzędziu - platformie analitycznej Indoor Trax. System analizuje i przetwarza dane pozyskane na podstawie monitoringu użytkowników telefonów komórkowych na terenie centrum handlowego. Cherry dostarcza statystyki oraz standardowe i dedykowane raporty, które wspomagają procesy zarządzania.

www.cherrydata.pl

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl