Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

Arche Hotel Częstochowa

Częstochowa (śląskie)

Cukrownia Żnin

Żnin (kujawsko-pomorskie)

Zamek Janów Podlaski****

Janów Podlaski (lubelskie)

Warsaw River View

Warszawa (mazowieckie)

Tor Wyścigów Konnych Służewiec

Warszawa (mazowieckie)

Najnowsze usługi

Fotografia eventowa -...

Warszawa (mazowieckie)

3 DOT Vision

Gdańsk (pomorskie)

Pingwin Łódzka Fabryka Lodu

Łódź (łódzkie)

Jurek-Catering Serwis

Mogilany (małopolskie)
A A
Aktualności

Emlab w nowej strategii przechodzi na online

Agencja eventowa Emlab (Grupa S/F) przyspieszyła zmianę strategii i modyfikuje swoje portfolio produktowe w kierunku wydarzeń online nastawionych na konwersję. Od początku kwarantanny zorganizowała ponad 80 tego typu spotkań.

– Nad modyfikacją strategii pracowaliśmy już od jakiegoś czasu, czytając sygnały z rynku wskazujące na potrzebę rozszerzenia event marketingu o komponent konwersji. Wybuch epidemii Covid-19 i jej impakt na globalny biznes tylko przyspieszył nasze działania – mówi Marcin Jeziorski, prezes Grupy SF. 
W każdym kolejnym tygodniu Emlab produkuje między 5 a 10 nowych eventów online. Większość z nich to wydarzenia o frekwencji około 100 osób. Łączna liczba osób, które wzięły udział w eventach online wyprodukowanych przez Emlab wynosi ponad 4,5 tysiąca.

Formaty w tej wersji – zdaniem Emlabu – efektywnie sprawdzają się w realizacji celów, przede wszystkim umożliwiają sprawne dzielenie się wiedzą. Uczestnicy doceniają wygodę, sposób organizacji, możliwość interakcji i wartość merytoryczną takich spotkań - ponad 70 proc. ankietowanych oceniło to doświadczenie jako wartościowe, a średni NPS wyniósł 9. W swoich projektach agencja wykorzystuje głównie narzędzia i technologię Google (Google Hangouts Meet oraz live streaming na YouTube) - swojego wieloletniego klienta w obszarze eventów. Dzięki ich powszechności i dostępności stanowią one według agencji aktualnie najbardziej przyjazne środowisko do korzystania z domu.


– Zdajemy sobie sprawę, że w obecnej sytuacji klienci tym bardziej przywiązują wagę do efektywności projektów marketingowych, a eventy w wersji online są łatwo mierzalne. Dzięki kompetencjom Grupy SF oferujemy rozszerzenie wydarzeń o komunikację posteventową i działania prosprzedażowe oparte o performance marketing i e-commerce, tworząc rozwiązania zorientowane na cele – mówi Marcin Jeziorski.

Grupa S/F to grupa „nowej komunikacji” złożona z wyspecjalizowanych agencji marketingowych: Scholz & Friends Warszawa (budowa/prowadzenie marek), The Digitals (social/f-commerce/online marketing), Booost (big data, performance marketing) i Emlab (eventy/aktywacje). Tworzy synergię z LTTM i Gameset. Wszystkie należą do holdingu giełdowego Mediacap SA.

05 maj 2020
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.