Emlab w nowej strategii przechodzi na online

Agencja eventowa Emlab (Grupa S/F) przyspieszyła zmianę strategii i modyfikuje swoje portfolio produktowe w kierunku wydarzeń online nastawionych na konwersję. Od początku kwarantanny zorganizowała ponad 80 tego typu spotkań.

– Nad modyfikacją strategii pracowaliśmy już od jakiegoś czasu, czytając sygnały z rynku wskazujące na potrzebę rozszerzenia event marketingu o komponent konwersji. Wybuch epidemii Covid-19 i jej impakt na globalny biznes tylko przyspieszył nasze działania – mówi Marcin Jeziorski, prezes Grupy SF. 
W każdym kolejnym tygodniu Emlab produkuje między 5 a 10 nowych eventów online. Większość z nich to wydarzenia o frekwencji około 100 osób. Łączna liczba osób, które wzięły udział w eventach online wyprodukowanych przez Emlab wynosi ponad 4,5 tysiąca.

Formaty w tej wersji – zdaniem Emlabu – efektywnie sprawdzają się w realizacji celów, przede wszystkim umożliwiają sprawne dzielenie się wiedzą. Uczestnicy doceniają wygodę, sposób organizacji, możliwość interakcji i wartość merytoryczną takich spotkań - ponad 70 proc. ankietowanych oceniło to doświadczenie jako wartościowe, a średni NPS wyniósł 9. W swoich projektach agencja wykorzystuje głównie narzędzia i technologię Google (Google Hangouts Meet oraz live streaming na YouTube) - swojego wieloletniego klienta w obszarze eventów. Dzięki ich powszechności i dostępności stanowią one według agencji aktualnie najbardziej przyjazne środowisko do korzystania z domu.


– Zdajemy sobie sprawę, że w obecnej sytuacji klienci tym bardziej przywiązują wagę do efektywności projektów marketingowych, a eventy w wersji online są łatwo mierzalne. Dzięki kompetencjom Grupy SF oferujemy rozszerzenie wydarzeń o komunikację posteventową i działania prosprzedażowe oparte o performance marketing i e-commerce, tworząc rozwiązania zorientowane na cele – mówi Marcin Jeziorski.

Grupa S/F to grupa „nowej komunikacji” złożona z wyspecjalizowanych agencji marketingowych: Scholz & Friends Warszawa (budowa/prowadzenie marek), The Digitals (social/f-commerce/online marketing), Booost (big data, performance marketing) i Emlab (eventy/aktywacje). Tworzy synergię z LTTM i Gameset. Wszystkie należą do holdingu giełdowego Mediacap SA.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl