Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

Muzeum Uzdrowiska Szczawnica

Szczawnica (małopolskie)

Cafe Helenka - Szczawnica

Szczawnica (małopolskie)

Willa Marta - Szczawnica

Szczawnica (małopolskie)

Modrzewie Park Hotel ***** - Szczawnica

Szczawnica (małopolskie)

Atlas Arena Łódź

Łódź (łódzkie)

Najnowsze usługi

Przewodnik Tatrzański - Szymon...

Kraków (małopolskie)

SOFTBOX GROUP

ŁÓDŹ (łódzkie)

WygodaMICE

Kraków (małopolskie)

Fotografia eventowa -...

Warszawa (mazowieckie)
A A
Aktualności

Stowarzyszenie Branży Eventowej: nowe cele, pomysły i misja

Nowy zarząd Stowarzyszenia Branży Eventowej (SBE) opracował cele działania, zdefiniował misję organizacji, wyznaczył plan. Członkowie zarządu podzieli się także zakresem odpowiedzialności za poszczególne segmenty w działalności stowarzyszenia. Zarząd rozpoczyna w ten sposób jedenasty rok funkcjonowania SBE.

11 stycznia odbyło się pierwsze spotkanie nowo wybranego zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej. Jeszcze w grudniu ubiegłego roku reprezentanci SBE powołali nowych członków zarządu, którzy swoją kadencje będą piastować przez najbliższe dwa lata.

Podczas spotkania członkowie zarządu podzielili się funkcjami. Dagmara Chmielewska (prezes zarządu i dyrektor zarządzająca SBE) zajmie się edukacją oraz budowaniem relacji międzynarodowych. Emilia Melon-Olchowicz (członek zarządu SBE, CEO Melon Catering) będzie odpowiedzialna za kreowanie strategii oraz budżet stowarzyszenia. Katarzyna Gadomska (członek zarządu SBE, CEO Acora Events) zadba o rozwijanie struktur regionalnych oraz koordynację wydarzeń i relacji branżowych. Grzegorz Łopata (członek zarządu SBE, CEO ASAP Drukarnia) wzmocni działania na rzecz nowych technologii i biznesu.W ramach powyższych działań powstaną grupy robocze, w których skład wejdą reprezentanci firm członkowskich.


Podczas spotkania wyznaczone zostały cele SBE na najbliższy rok. Pierwszy z nich to „Aktywizacja członków”. Oznacza to wzmocnienie promocji firm członkowskich oraz budowanie relacji między ich reprezentantami poprzez wprowadzenie dodatkowego planu edukacyjno-szkoleniowego.
Drugi cel to „Event 2.0. 21 czyli Reaktywacja Branży Eventowej”. Przed Stowarzyszeniem stoi zadanie stworzenia planu odbudowy sektora przemysłu spotkań, osłabionego przez pandemię. Do współpracy zaproszeni zostaną eksperci branży eventowej i działów gospodarczo ekonomicznych.
Trzeci to „Zacieśnienie relacji międzynarodowych”. Oznacza to koncentrację zarządu na relacjach ze Stowarzyszeniami LiveCom w skali międzynarodowej oraz tworzenie pomostu współpracy z Komisją Europejską oraz strukturami rządowymi i pozarządowymi w celu profesjonalizacji branży eventowej
Stowarzyszeniu będzie towarzyszyć misja: wprowadzenia wspólnego PKD dla branży eventowej, powołania departamentu do spraw eventów jako parasola dla branży we właściwym ministerstwie oraz utworzenia działu eventów w Komisji Europejskiej.
Nowemu zarządowi zależy również na kontynuacji wcześniejszych projektów jak konferencja Event Biznes, Studium Event Management na Uniwersytecie Warszawskim czy pracy Rady Etyki oraz organizacji akcji charytatywnej ELFY.

Ważnym elementem prac Stowarzyszenia ma stać się również projekt „Polska! Krajem Bezpiecznych Eventów” i wprowadzanie procedur bezpiecznych wydarzeń w polskich miastach, międzynarodowa działalność na rzecz współpracy z 14 krajami Unii Europejskich Wearelive.pro na rzecz wyrównania słownictwa branżowego oraz procedur związanych z organizacją wydarzeń.

Stowarzyszenie postanowiło w regularnych wideo czatach z ekspertami oraz przedstawicielami firm członkowskich, pokazywać dobre przykłady, jak można działać i kreować aktualną rzeczywistość, bazując na dostępnych rozwiązaniach. Celem tych spotkań jest integracja środowiska branżowego oraz wzajemna wymiana doświadczeń i edukacja. Spotkania w ramach Platformy doradztwa branżowego odbywać się będą we wtorki i czwartki, a transmisje z rozmów dostępne są na profilu SBE na Facebooku.

Jak zaznacza Dagmara Chmielewska, przed Stowarzyszeniem Branży Eventowej stoi nie lada zadanie kontynuacji 10-letniej już pracy poprzednich zarządów, którym należą się słowa uznania za zaangażowanie oraz ogromny wpływ na kształt branży przemysłu spotkań. Członkowie byłych zarządów SBE zostaną uhonorowani tytułem Członka Honorowego za niezwykłe zasługi na rzecz rozwoju stowarzyszenia oraz branży eventowej.

13 sty 2021
 
średnia ocen:
5.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.