Cryptone ponownie organizuje spotkania z Francją podczas French Touch

Agencja Cryptone wraz z Ambasadę Francji w Polsce i partnerami po raz trzeci organizują projekt French Touch. W programie są m.in. akcja handlowa, turniej golfowy i finałowa gala w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie.
 

Dlaczego Francuzi nazywają swój kraj l’Hexagone – sześciokątem? Dla kogo Rose Repetto zaprojektowała pierwsze na świecie baletki? Który utwór Jane Birkin i Serge’a Gainsbourga dokonał rewolucji w świecie muzycznym i dlaczego? Projekt French Touch to kampania promująca Francję i francuskie produkty w Polsce. – Każdy z nas będzie miał szansę odkryć ten kraj na nowo i skorzystać z bogactwa jego kultury, kuchni, sztuki czy mody – mówi Stéphane Antiga, dyrektor generalny French Touch. – Tegoroczne hasło kampanii „A Ty za co lubisz Francję?” przybliży Polakom tajniki życia „à la française – dodaje. We wrześniu French Touch wkracza w kulminacyjną fazę kampanii.
W dniach 20 września – 14 października 2017 r. odbędzie się ogólnopolska akcja handlowa. W ponad 2000 punktach sprzedaży w całym kraju będzie można skorzystać z ofert, promocji i rabatów przygotowanych przez partnerów French Touch. Założeniem jest, aby tradycyjne francuskie produkty można było nabyć w przystępnych cenach. Częścią kampanii French Touch jest lifestylowy magazyn La Belle Vie. Znajdują się w nim artykuły poświęcone Francji, wywiady z gwiazdami, trendy oraz informacje dotyczące akcji handlowej. Magazyn wydany jest w 100 tys. egzemplarzy i dostępny bezpłatnie w wybranych punktach Inmedio i Relay.
W tym roku po raz pierwszy w historii French Touch odbędzie się turniej Open De Golf French Touch Trophy. Rywalizacja potrwa przez cały weekend od 6 do 8 października na polu golfowym w Sobieniach Królewskich.
Zwieńczeniem kampanii French Touch będzie uroczyste show w Teatrze Wielkim Operze Narodowej, w którym m.in. wystąpią gwiazdy legendarnego kabaretu Lido de Paris. Program ma przeniesie uczestników w podróż po francuskiej modzie, muzyce, kinie oraz regionach Francji.

Realizacja całego projektu trwa ponad cztery miesiące. Od połowy czerwca prowadzona była kampania edukacyjna. W lipcu, w Centrum Smak Kariery firmy Carrefour odbył się pojedynek kulinarny French Touch: kuchnia polska kontra kuchnia francuska. Na czele dwóch zespołów stanęli szefowie kuchni: Kuba Korczak i David Gaboriaud. Podczas pojedynku, obaj ambasadorowie kampanii French Touch wraz z dziennikarzami z mediów kulinarnych przygotowywali dania w swoich narodowych odsłonach.
– Ambasada Francji w Polsce wspiera tę inicjatywę będącą oryginalną formą świętowania głębokich więzi łączących Francję i Polskę na przestrzeni wieków. French Touch jest zaproszeniem do odkrywania naszego kraju, z całym bogactwem kulturowym, jego kreatywności, sztuki kulinarnej, wiedzy i umiejętności, a także tego, co określamy jako sztukę życia à la française – Pierre Lévy ambasador Francji w Polsce.
– Pomysł cyklicznego wydarzenia powstał z pragnienia umocnienia przyjaźni polsko-francuskiej. French Touch zaprasza wszystkich Polaków na spotkanie z bogatą kulturą Francji i stylem życia à la française – zaznacza Daniel Teboul, prezes agencji Cryptone.
Za realizację całego projektu odpowiada agencja Cryptone.
Głównymi partnerami kampanii są: Carrefour, President, Lorigine oraz GSE. Patronat medialny nad projektem objęły: Radio Zet, Chili Zet i TVN. Za przygotowanie strategii i realizację działań komunikacyjnych odpowiada agencja Sasal Public Relations. Kampanię outdoorową realizują firmy JCDecaux i Stroer.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl