innogy Polska czyści budynki ze smogu ze 180heartbeeats

W ramach drugiego etapu kampanii Clean Art innogy Polska wyczyszczone zostały z szarej warstwy smogu dwa warszawskie budynki. Najpierw wodne murale na ich ścianach pokazały, że podobne zanieczyszczenia osadzają się w płucach. Akcja została zorganizowana we współpracy ze 180heartbeeats + Jung v Matt, która jest autorem pomysłu. Fundacja innogy Polska sfinansuje także profilaktyczne badania płuc warszawiaków.

Smog, który osadza się na budynkach, dociera także do naszych płuc. Jest jedną z głównych przyczyn chorób układu oddechowego i krążenia. Stworzone w listopadzie, w pierwszym etapie kampanii wodne murale „Czyste powietrze. Czysta Warszawa” (powstałe na budynkach przy ulicy Puławskiej i al. Jerozolimskich) miały zwrócić uwagę warszawiaków na problem zanieczyszczenia powietrza w mieście. Następnie budynki zostały całkowicie wyczyszczone, dzięki czemu mieszkańcy mogą lepiej wyobrazić sobie, jak wyglądałoby życie w mieście bez smogu. W finale projektu, w lutym 2021 roku innogy wesprze profilaktyczne badania płuc warszawiaków. Akcja będzie finansowana ze środków Fundacji innogy w Polsce. Marka do końca 2021 r. będzie przekazywać na badania płuc warszawiaków 1 zł za każdy miesiąc obowiązywania każdej umowy na warunkach produktu Warszawska Eko Energia.

 

– innogy działa w Warszawie z myślą o mieszkańcach - podkreśla Małgorzata Nieciecka-Sosińska, head of marketing communications, innogy Polska. - Prowadzimy wiele proekologicznych projektów zwiększających świadomość warszawiaków. W tym szczególnym okresie chcieliśmy skupić się na problemie zanieczyszczenia powietrza, który ma znaczący wpływ na zdrowie mieszkańców stolicy. Z występowaniem smogu mierzymy się co roku, a żeby mu zapobiec musimy współpracować i wspólnie zmieniać swoje nawyki. Nawet pozornie nieistotne decyzje jednostek mogą pozytywnie wpłynąć na jakość powietrza w Warszawie – zaznacza.

Do czyszczenia budynków przy al. Jerozolimskich 121/123 i Puławskiej 30, została użyta jedynie gorąca woda pod odpowiednim ciśnieniem, dzięki czemu projekt nie miał negatywnego wpływu na środowisko. Akcja innogy Polska pomogła się także pozbyć graffiti, które od lat szpeciło elewacje. Pod wieloma względami ta akcja to bardzo dobry pomysł - uważa Ewa Konieczko, zarządca nieruchomości przy. ul Puławskiej 30.

 

- Elewacja była zanieczyszczona, zamalowana graffiti i wymagała odświeżenia, co podnoszono na ostatnim zebraniu. Projekt Clean Art pokazał także jak ogromnym problemem miasta są zanieczyszczenia. Puławska jest jedną z najruchliwszych ulic w stolicy i smog jest tu dokuczliwy. Społecznie niezwykle istotne jest również, że zostaną wykonane w przyszłości nieodpłatne badania dla warszawiaków - podkreśla i dodaje, że dobrze byłoby, by duże firmy takie jak innogy angażowały się w przyszłości w przedsięwzięciach na rzecz zmniejszenia zanieczyszczenia środowiska, jak i akcje wspierające wychodzące naprzeciw potrzebom mieszkańców.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl