Wizyta studyjna z Exprofesso

Firma szkoleniowo-eventowa Exprofesso, specjalizująca się w edutainment, zorganizowała wizytę studyjną międzynarodowych przedstawicieli branży zainteresowanych Polską jako destynacją.

Do Krakowa na „zmysłowy Fam Trip” przyjechali przedstawicieli agencji eventowych, firm szkoleniowych i tour operatorów z Niemiec, Wielkiej Brytanii i Holandii, którzy w trakcie kilku dni poznawali atrakcje Krakowa i okolic poprzez interaktywne, nietypowe aktywności. Exprofesso w swoich działania łączy rozrywkę z celami rozwojowymi. W programie znalazły się m.in. infrastruktura hotelowo-konferencyjna, gra miejska pokazująca ciekawostki z historii, kultury, sztuki i tradycji Krakowa, gra integracyjna odsłaniająca tajniki komunikacji międzykulturowej, warsztaty kulinarne.
 – Przygotowany przez nas program spotkał się z entuzjazmem naszych gości, którzy uznali tego rodzaju study tour za zupełnie wyjątkowy. I to nas cieszy! Obok piękna Krakowa, zagranicznych turystów równie mocno zaskoczyła idea edutainment, którą Exprofesso z powodzeniem promuje od kilkunastu lat, co też wyróżnia firmę na tle konkurencji. Nasz fam trip przyniósł oczekiwany cel, ponieważ z rozmów z naszymi gośćmi wiemy, iż z pewnością powrócą do Krakowa, by odkrywać go wraz ze swoimi klientami – podkreśla Agnieszka Hiller, specjalista ds. marketingu i PR, Exprofesso.
Wizyta studyjna odbyła się w dniach 10 – 12 grudnia 2015 r.


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl