Dwudziestolecie Onetu z endorfina events

Agencja endorfina events zorganizowała galę z okazji 20-lecia Grupy Onet, która odbyła się w krakowskim Studiu Alvernia. Motyw przewodni eventu stanowiły złoto i czerń.


Pierwsze atrakcje rozpoczęły się już podczas wspólnej podróży uczestników wydarzenia pociągiem z Warszawy do Krakowa. Przestrzeń Pociągu Onet wypełniły improwizowane występy artystyczne, udający stewardessy mimowie towarzyszyli pasażerom przez całą drogę. Goście pociągu mieli również okazję rozwiązywać rozmieszczone w pociągu graficzne rebusy oraz spróbować muffinów z logiem Onet.
Przestrzeń Studia Alvernia wypełniły zaprojektowane przez zespół endorfiny intrygujące projekcje multimedialne, zmienna scenografię oraz modernistyczne konstrukcje, pełniące zarówno scenograficzne, jak i użytkowe funkcje.


Wydarzenie rozpoczęło się pokazem fireshow na trzech podestach scenicznych, odbywającym się w rytm muzyki i dźwięków bębna. Wraz z ostatnimi dźwiękami instrumentu, odtworzona została w formie animacji 360 stopni projekcja prezentująca historię powstawania systemów przekazywania informacji. Główna część animacji opowiedziała w skrócie historię 20 lat rozwoju Onetu.
Oficjalne otwarcie wydarzenia przy udziale prezesa Onetu, przedstawicieli RASP oraz członków zarządu odbyło się w formie dynamicznej dyskusji rozłożonej na trzy podesty, uzupełnianej projekcją poszczególnych zdjęć i haseł. Po pokazie filmu „20 lat Onet” nastąpił kulminacyjnym finał w formie deszczu złotego konfetti.
Po koncertach Brodka i Ella Eyre goście mieli okazję bawić się przy dźwiękach tworzonej przez Djów muzyki w zaaranżowanych nieformalnych przestrzeniach ogrodu DreamLab i strefy chillout. Świetlne aranżacje wypełnionych leżakami przestrzeni tworzyły atmosferę niezobowiązującego relaksu. Autorskie drinki serwowano w specjalnie na tę okazję zaprojektowanych barach.


O północy, w przestrzeni przed Alvernią rozpoczął się trwający osiem minut pokaz sztucznych ogni do rytmu muzyki. Instalacja ze sztucznych ogni, stworzyła napis Onet 20 lat. Na pożegnanie każdy z gości otrzymał specjalnie na tę okazję zaprojektowany plakat.
Za logistykę i koncepcję kreatywna wydarzenia w całości odpowiadała agencja endorfina events.
Event odbył się 2 czerwca.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl