Ministry Of Creativity zrealizowało road show dla Land Rovera
Agencja Ministry Of Creativity odpowiadała za organizację trzytygodniowego road show The Above & Beyond Tour 2018 Land Rovera i Range Rovera po pięciu miastach Polski. Po wizycie na poznańskich targach Moto Show, miasteczko brytyjskich marek odwiedziło Gdynię, Warszawę Kraków oraz Katowice. Była to pierwsza edycja tej imprezy w Polsce.
Główną atrakcją imprezy w każdym mieście był specjalny tor off-roadowy składający się z windy i rampy, na których można bliżej poznać właściwości modeli Land Rovera w czasie zjazdu w 40-stopniowym nachyleniu oraz kąty natarcia, zejścia, kąt rampowy czy wykrzyw osi.
Do dyspozycji gości było 10 samochodów testowych, w tym dwa do jazdy po rampie oraz dodatkowe pojazdy dostarczane przez regionalnych dealerów. Dzięki temu ponad 300 gości w każdym mieście mogło dokładnie poznać pełną gamę marki Land Rover i Range Rover. Miasteczka The Above & Beyond Tour 2018 zlokalizowane były w popularnych i centralnych miejscach, co przełożyło się na zasięg obecności marki w przestrzeni pięciu miast.
W każdej lokalizacji impreza trwała dwa lub trzy dni i skierowana była głównie do klientów biznesowych. Oprócz jazd testowych i przejazdu przez windę oraz rampę, mieli oni okazję spotkać się ze Sławomirem Makarukiem, sześciokrotnym uczestnikiem rajdów Camel Trophy. Startował on wówczas modelem Land Rover Discovery. W czasie spotkania opowiadał o historii marki Land Rover, własnych doświadczeniach i wspomnieniach z legendarnego rajdu. Goście mieli dodatkowo do dyspozycji namiot VIP z pełną obsługą cateringową.
Specjalny tor off-roadowy miał formę otwartą, w której zainteresowana osoba mogła wziąć udział, z czego skorzystało dodatkowo prawie 600 osób. Wystarczyło przyjść na miejsce i się zarejestrować, aby samemu odczuć emocje związane z przejazdem przez rampę oraz zjazdem z 40-stopniowego nachylenia.
Miasteczko The Above & Beyond Tour 2018 zajmowało powierzchnię około 1200 mkw., a jego instalacja zajmowała osiem godzin. Demontaż trwał jedynie cztery godziny, co pozwoliło otwierać miasteczko 32 godziny po jego zamknięciu w poprzednim mieście. Przy projekcie pracowało prawie 20 osób, nie licząc osób po stronie klienta.
Każde wydarzenie wspierane było przez lokalną kampanię promocyjną w radiu i w internecie.
– To była ogromna frajda organizować po raz pierwszy w Polsce The Above & Beyond Tour 2018. Koordynacja tak dużych wydarzeń w pięciu różnych miastach w ciągu zaledwie trzech tygodni, wymagała od nas perfekcyjnej współpracy z klientem, dealerami oraz zarządcami obiektów. Zależało nam na jak najlepszych i prestiżowych lokalizacjach, co jak widać, że przełożyło się na sukces tego road show – powiedział Mariusz Nowak, CEO Ministry Of Creativity.