Muzeum Utracone 2017 z Pro4Media

Podczas tegorocznej Nocy Muzeów odbył się pokaz multimedialny „Arrasy wawelskie” przedstawiający losy zaginionych w czasie II wojny światowej wawelskich arrasów, który współtworzyła Pro4Media. Organizatorami projektu są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Fundacja Ad Artis. Za jego realizację odpowiadała agencja Idfx.


W ramach tegorocznej odsłony Muzeum Utracone, organizatorzy przybliżyli niezwykłą historię podróży arrasów, która zaczyna się na Wawelu wraz z ich wywiezieniem w 1939 roku, poprzez Kanadę, gdzie znalazły się po wielu zwrotach akcji, aby w 1961 roku powrócić do Polski słynnym statkiem „Batory”. Film „Arrasy”, zaprezentowany podczas Nocy Muzeów, opowiada historię wojennych losów tych zabytków. Historia opowiadana jest językiem ilustracji i nowoczesnymi środkami ekspresji. Do projektu organizatorzy zaangażowali współczesnych młodych polskich twórców ilustracji, muzyki i animacji. Zadaniem Pro4Media było pokazanie powstałych obrazów w dużym formacie.
Prezentacja projektu Muzeum Utracone w Warszawie odbyła się 20 maja, na Dziedzińcu Lorentza przed Muzeum Narodowym.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl