FIFA World Cup 2014 Trophy Tour by Coca-Cola: Interaktywne karne z Alpha Vision
Firma Alpha Vision, na zlecenie agencji McCann Worldgroup, zapewniała atrakcje multimedialne podczas prezentacji Pucharu Świata FIFA. Event był częścią światowego FIFA World Cup 2014 Trophy Tour by Coca-Cola.
Puchar Świata wystawiony został w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie i była to pierwsza w historii wizyta tego trofeum w Polsce. W pierwszym dniu prezentacji odbyła się impreza dla gości VIP, a drugiego dnia puchar był dostępny dla wszystkich chętnych.
Wizycie Pucharu w Polsce towarzyszył szereg atrakcji o charakterze sportowym. Specjalnie z tej okazji Alpha Vision przygotowało system interaktywnych rzutów karnych, dzięki któremu uczestnicy wydarzenia mogli wcielić się w rolę zawodnika i stanąć naprzeciwko wirtualnego bramkarza wykonując „jedenastkę”. W czasie eventu goście mogli również bawić się na interaktywnym boisku piłkarskie opartym o system powierzchni iFloor.
Puchar Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej jest został zaprojektowany przez włoskiego rzeźbiarza Silvio Gazzaniga. Co cztery lata przyznawany jest najlepszej narodowej drużynie piłkarskiej na świecie. Oficjalnie puchar może być podniesiony wyłącznie przez głowę państwa lub piłkarza zwycięskiej drużyny piłkarskiej Mundialu.
Organizatorem wizyty Pucharu Świata w Warszawie był McCann Worldgroup.
Wydarzenie odbyło się w dniach 27-28 marca.