Aram ponownie na Intel Extreme Masters

fot. Aram
Na zdjęciu: fot. Aram

Aram po raz kolejny odpowiedzialny był za projekt i techniczną produkcję finału 9. edycji Intel Extreme Masters, uznawanej za największą imprezę gamingowej na świecie. Organizatorem wydarzenia jest Turtle Entertainment Polska.
 

Event drugi rok z rzędu odbył się w Katowicach, tym razem objął swoim zasięgiem dwie lokalizacje – Katowicki Spodek oraz nowo wybudowane Międzynarodowe Centrum Kongresowe. Nieoficjalne dane mówią o ponad 100 tys. odwiedzających i ponad milionie unikalnych użytkowników, którzy śledzili transmisję online. Wydarzenie trwało łącznie cztery dni (12 – 15 marca).

 

Aram odpowiadał za projekt i wykonanie tj. produkcję techniczną, pełną logistykę, nadzór wykonawczy i realizację. Zapewnił kompleksowe rozwiązania sceniczne i techniczne wraz z pełną obsługą w zakresie oświetlenia, multimediów, konstrukcji i nagłośnienia.
Praca nad wydarzeniem rozpoczęła się wiele miesięcy przez samymi montażami, jak mówi Michał Mrzygłocki z Aramu: – Odpowiadaliśmy również za wykonanie projektów multimedialnych scenografii do wszystkich scen. Przy projekcie współpracowaliśmy ściśle zarówno z klientem, jak i realizatorami, miedzy innymi Jackiem Van Danielsem.

Powstały łącznie trzy sceny, w tym główna o rozpiętości 60 m, zlokalizowana w Katowickim Spodku. Dwie mniejsze sceny o rozpiętości odpowiednio 12 m i 16 m oraz zabudowę do ponad 20 stoisk targowych powstały w Międzynarodowym Centrum Kongresowym. Sprzęt do obsługi tego wydarzenia przywiozło16 ciężarówek.

 

Na same stoiska wykorzystane zostało 1000 metrów bieżących kratownic oraz ponad 400 urządzeń diodowych takich jak pary, listwy oraz oświetlacze. Na dwóch mniejszych scenach wykorzystanych zostało prawie 70 ruchomych głów różnego typu, a wśród nich m.in. głowice takie jak Vari*Lite 3500S, Clay Paky Sharpy, Fourlight FL-600.

Konstrukcja głównej sceny w katowickim Spodku została oparta na systemie Layher, który oświetlony został oświetlaczami Fourlight P5-IP oraz stroboskopami LED Strobe. Ponadto wśród główych urządzeń oświetleniowych znalazły się: Clay Paky Mythos, Vari*Lite 3500S, Clay Paky Sharpy, Clay Paky Sharpy Wash, Clay Paky Alpha Spot QWO 800 ST, Fourlight FL-600, Robe Robin 1200, Four Light Blinders - łącznie wykorzystanych zostało prawie 200 ruchomych urządzeń. Całość sterowana była przez system GrandMA 2.
Multimedia to przede wszystkim dwa ekrany projekcyjne 15,5x8,5 m każdy, na których projekcja odbywała się przy użyciu połączonych projektorów Barco HDF W26 oraz Barco HDX W20, co dawało łącznie jasność prawie 50 000 ANSI. W scenie użyte zostały także kurtyny diodowe LED Grid, Curve-8, Flex LED, ekrany diodowe Fourlight P3 – o łącznej powierzchni prawie 200 mkw. Ponadto poziome linie w schodach oraz w centralnej części wykonano z linie video Hi-Strip o łącznej długości ponad 300 mb.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl