Męskie Granie z VES-em
VES po raz trzeci odpowiada za obsługę multimedialno-oświetleniową trasy koncertowej Męskie Granie, projektu marki Żywiec, realizowanego przez agencję Live.
Artyści z projektem Męskie Granie odwiedzą pięć polskich miastach tj. Poznań, Katowice, Wrocław, Kraków, i Warszawę, aby finałowy koncert zagrać w Żywcu. Artystom podczas koncertów towarzyszy m.in. 380 punktów świetlnych, 180 mkw. powierzchni diodowych, 24 monitory LED oraz cztery systemy realizacji.
Powierzchnie diodowe dostarczone przez VES, to m.in. kurtyna HoLED oraz dioda MorisLED P7 HD. Do realizacji projektu wykorzystywane są systemy Christie Vista Spyder X20-1608 oraz Roland VR-50 HD. W części cateringowej zainstalowane są 24 monitory LED 40” Full HD firmy Samsung. Ponad 380 punktów świetlnych, w tym najnowsze głowy ruchome Martin MAC Quantum Wash, zarządzane przy pomocy konsolet GrandMA 2 full size MA Lighting oraz GrandMa 2 Light zapewniają oprawę oświetleniową artystów.
Producentem trasy Męskie Granie jest agencja Live, autorem projektu i koncepcji multimediów – Małgorzata Szabłowska, projektu i koncepcji oświetlenia – Artur Szyman. Za produkcję ze strony VES odpowiadają Dominika Borawska oraz kierownik ekipy technicznej Darek „Bany” Banasiak. W zespole realizatorów są: Artur „Halówka” Olszewski – multimedia, Jan Scheiner, Robert „Kozi” Kozieł, Lech Geisler, Marek Spychała – oświetlenie.
Pomysłodawcą i inicjatorem projektu muzycznego Męskie Granie, jest marka Żywiec. Celem przedsięwzięcia jest prezentacja twórczego oblicza polskiej sceny muzycznej. Tegoroczna trasa koncertowa rozpoczęła się 9 lipca w Poznaniu, a kończy finałowym koncertem w Żywcu 27 sierpnia.