Imprezy korporacyjne – Judy Allen

Książka "Imprezy korporacyjne. Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie" autorstwa Judy Allen przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują zorganizować imprezę korporacyjną. Autorka doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych, jak wykorzystać w pełni jej potencjał oraz podkreśla rolę imprezy w strategii marketingowej firmy.

Czytelnik, w książce znajdzie wiele praktycznych wskazówek oraz porad dotyczących planowania i realizacji imprez. Autorka podaje kilka przykładów eventów zakończonych sukcesem oraz porażką, wskazując przy tym na co należy zwrócić szczególną uwagę.

 

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska, 2010

Źródło: Twoja Wysyłkowa.pl

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl