Zakładki jasne 2
Zakładki jasne 3a

Najnowsze usługi

Pingwin Łódzka Fabryka Lodu

Łódź (łódzkie)

Jurek-Catering Serwis

Mogilany (małopolskie)

Ulala Chef

Warszawa (mazowieckie)

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Wersal Catering

Duchnów (mazowieckie)

Najnowsze obiekty

Event Arena Szczecin

Szczecin (zachodniopomorskie)

MsMermaid Conference Center

Warszawa (mazowieckie)

Holiday Inn Gdańsk - City Centre

Gdańsk (pomorskie)

Pomorska 21. Dom Towarzystwa...

Łódź (łódzkie)

Osada Śnieżka w Łomnicy k. Karpacza

Łomnica k.Karpacza (dolnośląskie)
A A
Książki

Event marketing jako nowa forma organizacji procesów komunikacyjnych - Adam Grzegorczyk (redakcja)

Imprezy, oprócz funkcji rozrywkowej, pełnią także ważną rolę komunikacyjną. W połowie lat 60-tych wydarzenia zostały zakwalifikowane do grupy narzędzi z zakresu public relations. Lata 90-te przyniosły koncepcję event marketingu tj. zarządzania procesami rynkowymi przez wydarzenia. Koncepcja ta znajduje coraz szersze zainteresowanie w praktyce, jest przedmiotem szerokiej światowej literatury poradniczej.

 

Liczba stron: 264
Wymiary: 150 x 230 mm
Redaktor: Adam Grzegorczyk
Autorzy: Justyna Chlechowicz, Adam Grzegorczyk, Dagmara Lustyk, Kamila Myszczyszyn.

05 lis 2010
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.