Zakładki jasne 2
Zakładki jasne 3a

Najnowsze usługi

Jurek-Catering Serwis

Mogilany (małopolskie)

Ulala Chef

Warszawa (mazowieckie)

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Wersal Catering

Duchnów (mazowieckie)

EventoweMeble.pl

Warszawa (mazowieckie)

Najnowsze obiekty

MsMermaid Conference Center

Warszawa (mazowieckie)

Holiday Inn Gdańsk - City Centre

Gdańsk (pomorskie)

Pomorska 21. Dom Towarzystwa...

Łódź (łódzkie)

Osada Śnieżka w Łomnicy k. Karpacza

Łomnica k.Karpacza (dolnośląskie)

Platinum Mountain Resort&SPA

Szklarska Poręba (dolnośląskie)
A A
Książki

Event marketing jako nowa forma organizacji procesów komunikacyjnych - Adam Grzegorczyk (redakcja)

Imprezy, oprócz funkcji rozrywkowej, pełnią także ważną rolę komunikacyjną. W połowie lat 60-tych wydarzenia zostały zakwalifikowane do grupy narzędzi z zakresu public relations. Lata 90-te przyniosły koncepcję event marketingu tj. zarządzania procesami rynkowymi przez wydarzenia. Koncepcja ta znajduje coraz szersze zainteresowanie w praktyce, jest przedmiotem szerokiej światowej literatury poradniczej.

 

Liczba stron: 264
Wymiary: 150 x 230 mm
Redaktor: Adam Grzegorczyk
Autorzy: Justyna Chlechowicz, Adam Grzegorczyk, Dagmara Lustyk, Kamila Myszczyszyn.

05 lis 2010
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.