Zakładki jasne 2
Zakładki jasne 3a

Najnowsze usługi

WygodaMICE

Kraków (małopolskie)

Fotografia eventowa -...

Warszawa (mazowieckie)

3 DOT Vision

Gdańsk (pomorskie)

Pingwin Łódzka Fabryka Lodu

Łódź (łódzkie)

Najnowsze obiekty

ADN Centrum Konferencyjne

Warszawa (mazowieckie)

Arche Hotel Częstochowa

Częstochowa (śląskie)

Cukrownia Żnin

Żnin (kujawsko-pomorskie)

Zamek Janów Podlaski****

Janów Podlaski (lubelskie)

Warsaw River View

Warszawa (mazowieckie)
A A
Książki

Ukazała się nowa publikacja Niny Żukowskiej „Storytelling w eventach”

„Storytelling w eventach” to elektroniczna publikacja w formie e-booka poświęcona świadomemu wykorzystaniu opowiadania historii w tworzeniu wydarzeń. Autorka – Nina Żukowska to m.in. trenerka eventowa, która prowadzi platformę szkoleniową Świat Eventów, i właścicielka agencji eventowej New Event Story.

Jak zaznacza autorka publikacji opowiadania historii jest jednym z kluczowych narzędzi w projektowaniu doświadczeń uczestników wydarzeń – niezbędnym kreowanie konkretnych wspomnień, emocji czy skojarzeń, które mają wspierać pozycjonowanie marki w głowach odbiorców lub wpływać na zmiany ich postaw. Świadome wykorzystywanie storytellingu w eventach, może – zdaniem Niny Żukowskiej – bardzo skutecznie podnosić efektywność przekazu kierowanego do danej grupy docelowej. Ale, co istotne, aby tak się stało, nie można mylić storytellingu z motywem przewodnim eventu. – To zagadnienie znacznie bardziej rozbudowane, które bazuje na sztuce budowania odpowiedniej narracji. A ta, wstępnie została sklasyfikowana już przez Arystotelesa – przypomina.

– Storytelling to temat szalenie inspirujący i otwierający głowę na trochę inne myślenie o kreowaniu scenariuszy naszych wydarzeń. Pilnowanie spójności czy dynamiki emocjonalnej, czyli czegoś, czego wielu eventom nadal brakuje. Nie możemy oczywiście zapominać, że event przede wszystkim ma realizować cel biznesowy, dlatego decydując się na wykorzystanie storytellingu, twórca kreacji eventowej ma przed sobą podwójne wyzwanie. Z jednej strony musi pilnować celu eventu i odpowiednio zaprojektować call to action, z drugiej strony musi zrealizować cel, który ma spełnić wykreowana historia, czyli nasz efekt „Aaaaaaaa” – mówi Nina Żukowska.

– Na polskim rynku, nie ma publikacji przekładających schematy wykorzystywane w storytellingu na formę, jaką jest event. A przecież zupełnie inaczej tworzy się historię, kiedy będziemy ją kreować w formie tylko do czytania, oglądania czy słuchania, a inaczej kiedy wykorzystujemy wpływ na wszystkie zmysły odbiorcy. Jest to szczególnie ważne również dlatego, że na evencie poziom rozproszenia uwagi jego uczestników jest bardzo duży i skuteczna absorpcja wszelkich informacji jest mocno utrudniona – dodaje Żukowska

Na 80 strona publikacji prezentuje więc zarówno teoretyczne ujęcie, jak i konkretne przykłady wykorzystania wspomnianych kluczowych schematów i sztuki opowiadania historii do projektowania wydarzeń.

To trzecia elektroniczna publikacja Niny Żukowskiej. Pozostałe dwie „Eventowa Checklista – przewodnik po najważniejszych pytaniach do podwykonawców” oraz „Książka Produkcyjna Eventu – wzór wraz z objaśnieniem” mają formę praktycznych narzędzi do wykorzystania w pracy event managera.

Publikacje są do kupienia w sklepie platformy edukacji eventowej Świat Eventów: https://swiateventow.com/sklep-kategorie/ebook/

03 czer 2020
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.