MP Impact®: Zaangażuj się w rozwój branży
Koszty organizacji eventów a standardy współpracy, mądre wygrywanie przetargów, marnowanie jedzenia, analityka śladu węglowego, porządki z AI, inwestycje i innowacje i wiele innych wątków podsumowujących ten rok w branży spotkań i wydarzeń pojawi się na scenie MP Impact®. Oprócz dyskusji i sprawdzania branżowego barometru, sesja finałowa MP Impact Awards® – po prezentacji jurorzy i publiczność wybiorą zwycięzców.
Już 18 grudnia w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie odbędzie się druga edycja wydarzenia poświęconego analizie zjawisk o istotnym wpływie na branżę spotkań i wydarzeń oraz jej rozwój – MP Impact® 2024: summit, awards, report.
MP Impact to spotkaniem liderów – praktyków i ekspertów poświęcone analizie sytuacji branży spotkań i wydarzeń w Polsce, trendów i zmian społeczno-gospodarczych oraz poszukiwaniu rekomendacji dotyczących wyzwań stojących przed branżą.
Misją MP Impact® jest wsparcie rozwoju branży spotkań i wydarzeń w Polsce, w oparciu o zaangażowanie działających na jej rzecz liderów. Wydarzenie poświęcone jest wymianie myśli, poglądów i doświadczeń pomiędzy przedstawicielami biznesu (klienci, agencje, dostawcy usług), administracji, nauki oraz budowaniu synergii tych środowisk w celu rozwoju branży oraz działalności każdego z nich.
W programie MP Impact Summit® znajdą się zagadnienia, dzięki którym podsumujemy rok 2024 i wyciągniemy wnioski, które mogą mieć wpływ na działania w kolejnym roku. Spojrzymy na wyzwania branży z perspektywy mądrej interwencji branżowej, poszukamy inspiracji oraz wynikających z nich praktycznych rozwiązań, które mogłyby znacząco wpłynąć na rozwój branży, wreszcie wymienimy się doświadczeniami i opiniami pomiędzy wszystkimi uczestnikami rynku spotkań i wydarzeń.
Podczas debat i prelekcji omówione zostaną między innymi:
- Kosztochłonność i czasochłonność procesu organizacji eventu od briefu do ewaluacji czyli jak – wiedząc, ile kosztuje event – nie grać w „Przetargowe Bingo”. W tej sesji udział wezmą Marcin Gaworski (180heartbeats, Stowarzyszenie Komunikacji Reklamowej SAR) – wprowadzenie do sesji, Miłosz Bratuś (LOT, Polska Organizacja Reklamodawców), Arkadiusz Furtak (P4, Polskie Stowarzyszenie Managerów Logistyki i Zakupów), Dominik Górka (Live Age), Dorota Haller (RASP, IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy).
- Mechanizmy pozyskiwania międzynarodowych wydarzeń do Polski – czy doświadczenia z wygrania organizacji Międzynarodowego Kongresu Astronautycznego można przekuć w uniwersalny system. W tej sesji udział wezmą Jan Mazurczak (Poznań Convention Bureau) – wprowadzenie do sesji, Julia Jastrzębska (The Way), Tomasz Kobierski (Grupa MTP), prof. Tadeusz Uhl (Wydział Inżynierii Mechanicznej i Robotyki, AGH w Krakowie), Łukasz Wilczyński (European Space Foundation).
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji w event marketingu – Łukasz Gumowski (Plej).
- Analityka śladu węglowego wydarzeń, czyli jak w praktyce szacować „budżet węglowy” eventów i badać ich wpływ na środowisko. W tej sesji udział wezmą Marta Seweryn (Fundacja Carbon Footprint) – wprowadzenie do sesji, Anna Jędrocha (Symposium Cracoviense), Konrad Kozioł (PreZero Arena Gliwice), Zofia Piwowarek (Santander), Jolanta Rogalska (Eneris), Ewelina Sasin (TerGo).
- Skala marnowania jedzenia na eventach i możliwości zmiany zasad organizacji cateringu W tej sesji udział wezmą Jakub E. Malec (Grupa Żabka) – wprowadzenie do sesji, Michał Maciątek (kreatywny, producent), Małgorzata Pielichowska (psychodietetyczka), Urszula Piotrowska (MindSpark), Klaudia Zimmermann-Mucha (ING Hubs Poland), Artur Zymerman (Puro Hotels).
MP Impact® poprowadzi Robert Jarek.
Uczestnikami wydarzenia są czołowi przedstawicie kluczowych sektorów branży spotkań i wydarzeń: klienci (przedstawiciele korporacji, stowarzyszeń, instytucji, urzędów), agencje (eventowe, PCO, TMC, incentive travel), obiekty (sieci hotelowe, obiekty kongresowe, obiekty kultury, areny wielofunkcyjne), dostawcy usług (catering, transport, technika eventowe), convention bureaux i biura marketingu miejsc, naukowcy.
Wydarzenie zakończy uroczystość, podczas której zostaną ogłoszeni laureaci drugiej edycji konkursu MP Impact Awards®.
Druga edycja MP Impact® odbędzie się 18 grudnia w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. „MP Impact®: summit, awards, report” to projekt MeetingPlanner.pl.
Osoby zainteresowane udziałem w wydarzeniu prosimy o kontakt: biuro@meetingplanner.pl
Dla uczestników spoza Warszawy partner wydarzania – Louvre Hotels Group – przygotował specjalną ofertę cenową na noclegi – Golden Tulip Warszawa Centrum**** (SGL/DBL BB brutto): 420/485 zł, Campanile Warszawa Centrum*** (SGL/DBL BB brutto): 330/380 zł. Ceny dostępne są na hasło MEETING Planner do 12 grudnia 2024.
Adres do rezerwacji:
Golden Tulip: RES Golden Tulip Warsaw Centre RES@goldentulipwarsawcentre.com
Campanile: RES Campanile Warsaw RES.warsaw@campanile.com
MP Impact® 2024 organizowany jest we współpracy z: Centrum Nauki Kopernik, Rebelia Media Group, Mr Idea Event Creation Boutique, Duko Catering, W Production, Anseba Music Agency, DJ Zaks, Connectto Events Solution, GetResponse, Syskonf, Rent Design, M-DUO Event Support, Good Spirits Company, VIVA System, We Work Secnografia, Fotograficznie.pl, Marcin Faliński Fotografia, TerGo
Wydarzenie wspierają partnerzy: Arche Hotele, Condo.pl, Eneris, Fiege, Imagine Nation, Impel, Imprero, Grupa MTP, Lake Hill, Louvre Hotels Group, Mazovia Convention Bureau, Polska Organizacja Turystyczna, Poland Convention Bureau, PreZero Arena Gliwice, SmartPhotoLab, Sopocka Organizacja Turystyczna.
www.mpimpact.pl