Procon Awards 2019 dla Brave, Mea Group i Kerris Group

Laureaci Procon Awards 2019
Laureaci Procon Awards 2019
Agencja Brave - Dostawca Roku w kategorii Creative Services - nagrodę wręcza Magdalena Heinrich-Galińska
Agencja Brave - Dostawca Roku w kategorii Creative Services - nagrodę wręcza Magdalena Heinrich-Galińska
Brave: Tomasz Dworak i Michał Atlas
Brave: Tomasz Dworak i Michał Atlas
Mea Group: Magdalena Kozicka
Mea Group: Magdalena Kozicka
Kerris Group: Ignacy Bochiński
Kerris Group: Ignacy Bochiński
Kapituła kategorii Creative Services: Magdalena Heinrich-Galińska, AstraZeneca Pharma, Magdalena Kondas, MeetingPlanner.pl, Marta Macke, Shortlist Consulting oraz Agnieszka Suliborska, Polpharma
Kapituła kategorii Creative Services: Magdalena Heinrich-Galińska, AstraZeneca Pharma, Magdalena Kondas, MeetingPlanner.pl, Marta Macke, Shortlist Consulting oraz Agnieszka Suliborska, Polpharma

Podczas konferencji zakupowej Procon/Polzak 2019, zostali przedstawieni „Dostawcy Roku” – laureaci Procon Awards w trzech kategoriach: Creative Services, Logistics Services oraz IT. Organizatorem konkursu jest Polskie Stowarzyszenie Menadżerów Logistyki i Zakupów oraz OptiBuy.
 

Tytuł „Supplier of the Year” jest symbolem wyjątkowego poziomu partnerskich relacji ze zleceniodawcami, które dzisiaj stają się kluczowym elementem przetrwania organizacji i zapewnienia jej przewagi konkurencyjnej w długim okresie czasu.
Konkurs Procon Awards wyróżnia jego forma, opierająca się o opinie rzeczywistych klientów nominowanych firm. Zebrane informacje ocenia, pod względem określonych kryteriów, kapituła konkursowa. W tym roku, oddzielna dla każdej kategorii.


W tym roku w kategorii Creative Services zwyciężyła agencja Brave, wyróżnienia trafiły do agencji: Mea Group i Kerris Group.
 – To dla nas bardzo ważna nagroda, już druga w tym roku, bo wiosną zostaliśmy najlepszą agencję eventową w rankingu Media i Marketing Polska. Mamy przekonanie, że to docenienie zasad, którymi kierujemy się we współpracy z klientami: uczciwości, partnerskiego podejścia i transparentności, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów obsługi i produkcji wydarzeń – mówi Michał Atlas, co-CEO, dyrektor zarządzający Brave. Agencja uzyskała najwyższą średnią wśród ocen klientów.
 

Mea Group została wyróżniona za niezmiennie najwyższą jakość świadczonych, wysoki od lat poziomu serwisu i świetną komunikację zespołu z klientami.
– Najwyższa jakość to jeden z elementów DNA Mea Group. Partnerstwo, zaufanie, otwartość – te wartości są istotne dla Mea Group i znajdują odbicie w każdej naszej realizacji. Bardzo nam miło, że klienci po raz kolejny doceniają nas i nasz styl pracy – mówi Magdalena Kozicka, wiceprezes i dyrektor produkcji Mea Group.
– Ostatni kwartał roku przynosi wyróżnienie w Procon Awards 2019, a z kolei w pierwszym kwartale świętowaliśmy zdobycie przez Jędrka Nykowskiego, Dyrektora kreatywnego Mea Group, tytułu Kreatywnego Roku Branży Eventowej w konkursie MP Power Awards® – dodaje Chmielewska, prezes Mea Group.
Mea Group została nagrodzona w Procon Awars już po raz trzeci: w 2018 roku otrzymała wyróżnienie, w 2017 – tytuł „Dostawcy Roku” Procon Awards 2017.
 

Kerris Group została wyróżniona m.in. za innowacje i nowatorskie podejście do biznesu.
– W Procon Awards są brane pod uwagę wszystkie aspekty działalności agencji i co najważniejsze również oceny klientów. Całość jest natomiast weryfikowana przez jury, złożone z praktyków, doskonale znających realia branży. Dlatego też to wyróżnienie jest dla nas bardzo istotne pod kątem biznesowym. Świadczy o tym, że obrane przez nas kierunek rozwoju oraz model współpracy z klientami są właściwe. We współpracy z działami sprzedaży, ale również ze wszystkimi naszymi klientami, stawiamy na zrozumienie ich celów, biznesu i otoczenia – Ignacy Bochiński, partner Kerris Group.

Finaliści konkursu Procon Awards w kat. Creative Services to firmy, które wyróżniają się m.in. konsekwencją w realizacji wyznaczonych celów, stabilnym wzrostem w oparciu o jasną wizję i strategię rozwoju przedsiębiorstwa, innowacyjnością w działaniu oraz podejmowaniem różnorodnych aktywności na rzecz branży. Pod uwagę były też brane: nowatorskie myślenie, elastyczność działania i zdolność szybkiego reagowania na zmienność okoliczności środowiskowo-biznesowych.
W kategorii Creative Services oceniała kapituła w składzie: Magdalena Heinrich-Galińska, procurement manager Warsaw Site, AstraZeneca Pharma, Magdalena Kondas, redaktor naczelna, MeetingPlanner.pl, Marta Macke, managing partner, Shortlist Consulting oraz Agnieszka Suliborska, kierownik ds. zakupów usług eventowych, Polpharma

W kategorii IT kapituła w składzie: Mateusz Borowiecki, CEO, OptiBuy oraz Łukasz Węgrzyn, partner, SSW Pragmatic Solutions wybrała firmę Sevenet, jako zwycięzcę i wyróżniła firmę YetiForce.
W kategorii Logistic Services kapituła w składzie: dr Mirosław Antonowicz, członek zarządu, PKP SA i pracownik naukowy na Akademii Leona Koźmińskiego, Andrzej Zawistowski, członek zarządu, PSML oraz Marek Loos, wiceprezes, Media4Business wybrała firmę Speedmail, jako zwycięzcę i wyróżniła firmę TSLogistic.

Wręczenie nagród odbyło się podczas konferencji Procon Polzak, 21 października, w Warsaw Marriott Hotel.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl