Katarzyna Piwowar: Event marketing wspiera nowy ład społeczny i korporacyjny

Katarzyna Piwowar, head of creative, KDK Events
Na zdjęciu: Katarzyna Piwowar, head of creative, KDK Events

Z punktu widzenia naszej branży bardzo istotne jest, że klienci widzą w event marketingu realne wsparcie dla kształtowania oraz popularyzacji tworzonego na nowo ładu społecznego i korporacyjnego wewnątrz organizacji. Katarzyna Piwowar, head of creative, KDK Events, komentuje wyniki raportu „Event marketing 2023 / 2024. Wpływ zrównoważonego rozwoju na przemysł spotkań”.
 
Zagadnienia z obszaru zrównoważonego rozwoju są najistotniejsze z punktu widzenia klientów i potencjalnych klientów korzystających z usług i narzędzi event marketingowych. Działania proekologiczne ustępują miejsca kwestiom związanym z odpowiedzialnością społeczną oraz ładem korporacyjnym.
 
Wszelkie zmiany strategii i celów naszych klientów wpływają bezpośrednio na nasz sposób działania – jeśli chcemy być skuteczni, musimy być na bieżąco z rynkowymi trendami.
 
Z całą pewnością, na priorytety klientów wpłynął trudny okres pandemiczny oraz związana z nim niepewność społeczna, która odcisnęła piętno na pracownikach i organizacjach. Drugą kwestią, jest wkroczenie na rynek pracy pokolenia Z, dla którego wellbeing pracowniczy oraz uporządkowany ład organizacyjny stanowią ważny czynnik podczas wyboru pracodawcy.
 
Z punktu widzenia naszej branży bardzo istotne jest, że klienci widzą w event marketingu realne wsparcie dla kształtowania oraz popularyzacji tworzonego na nowo ładu społecznego i korporacyjnego wewnątrz organizacji. W raporcie „Event marketing 2023/2024. Wpływ zrównoważonego rozwoju na przemysł spotkań”, respondenci wskazali, że w obszarze event marketingu w kontekście zrównoważonego rozwoju istotna jest dla nich współpraca z organizacjami non-profit, dobrostan pracowników oraz klarowna i inkluzywna kultura organizacyjna.
 
Jednym słowem – klienci uważają, że działania firm z naszej branży w tym zakresie mogą być skuteczne i przynieść im realne benefity.
 
Otwierają się przed nami kolejne drzwi i obszary, w których możemy wykazać się jako twórczy stratedzy i odpowiedzialni partnerzy. Aby nadzieje pokładane w nas przez klientów mogły się spełnić, naszym zadaniem będzie edukacja i poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Musimy posiadać aktualną, merytoryczną wiedzę w zakresie wskazanym w badaniu przez przedstawicieli firm i umieć przełożyć ją na działania eventowe.
 
Zmieniająca się rzeczywistość wymaga od nas przyjęcia ambitnej roli podmiotów wspierających tworzenie społecznie i organizacyjne zrównoważonych firm i instytucji. Warto jednak pamiętać, że wielka moc niesie ze sobą wielką odpowiedzialność, a nowym wyzwaniom rynku nie sprostamy opierając się na dawnych rozwiązaniach.


Zobacz główne wnioski z raportu „Event marketing 2023 / 2024. Wpływ zrównoważonego rozwoju na przemysł spotkań >>>


Pobierz pełną wersję raportu >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl