Poznaj supermoce Szczecina. MP MICE Tour® w zielonym mieście już w sierpniu
MeetingPlanner.pl zaprasza na kolejny wyjazd studyjny dla organizatorów spotkań z cyklu MP MICE Tour®. Tym razem jego uczestnicy odwiedzą stolicę Pomorza Zachodniego, miasto, które może zaskoczyć swoim potencjałem i możliwościami i, jak się okazuje, supermocami. Do tych kluczowych należy zrównoważone podejście do turystyki i organizacji spotkań. Jak podkreśla współorganizator wyjazdu – Szczecin Convention Bureau: jak ekologiczne, zielono, w obiekcie certyfikatem Green Key lub LEED, to w Szczecinie!
MP MICE Tour®, podczas którego meeting plannerzy poznają eventowo-konferencyjną ofertę Szczecina, odbędzie się w dniach 24 – 27 sierpnia.
Uczestnicy będą zakwaterowani w czterogwiazdkowych hotelach: Novotel Szczecin Centrum, Hotel Dana Business & Conference, Grand Focus Hotel Szczecin.
Novotel Szczecin Centrum zlokalizowany w centrum Szczecina, w pobliżu Starego Miasta posiada 114 pokojów i osiem sal konferencyjnych z możliwością ich łączenia (łączna powierzchnia 385 m²). Hotel dysponuje restauracją, barem oraz strefą wellness z basenem. Obiekt posiada certyfikat zrównoważonego rozwoju Green Key.
W sercu miasta usytuowany jest również Hotel Dana Business & Conference, który posiada 100 pokojów, trzy sale konferencyjno-bankietowe o łącznej powierzchni 90 m². W obiekcie znajduje się restauracja z kuchnią polską i międzynarodową oraz podziemna sala z barem w stylu retro.
Kolejny zlokalizowany w centrum miasta obiekt – Grand Focus Hotel Szczecin znajduje się w zabytkowej XIX-wiecznej kamienicy. Hotel posiada 89 pokojów, trzy sale konferencyjne o łącznej powierzchni 180 m², z zapleczem gastronomicznym, dużą restauracją z kuchnią międzynarodową.
Szczecin Convention Bureau zaprezentuje meeting plannerom zarówno ogólną charakterystykę Szczecina pod kątem potrzeb branży spotkań i wydarzeń, walory turystyczne, które mogą stać się częścią lub inspiracją do programów spotkań, wreszcie możliwości, jakie daje region, jak również będzie przewodnikiem po tym, jak te rozwiązania, pomysły zrealizować w praktyce.
Pierwszym punktem programu, po przyjeździe do Szczecina będzie relaks w Fabryce Wody – wodnym parku edukacyjnym. Kompleks tworzą dwie strefy: Edukatorium, w którym prezentowane są interaktywne wystawy i inspirujące pokazy odkrywające tajemnice zaklęte w wodzie, oraz strefa basenowo-rozrywkowa – największy i najnowocześniejszy aquapark w regionie. Fabryka Wody oferuje także przestrzeń wystawienniczą i miejsce organizacji różnorodnych wydarzeń o charakterze biznesowym.
Uczestnicy MP MICE Tour® zobaczą to miejsce także z zupełnie innej perspektywy podczas warsztatów lokalną branżą – będą to przedstawiciele obiektów i firm realizujących usługi eventowe – z którymi będą mogli współtworzyć rożnego rodzaju programy i scenariusze. Podczas tego spotkania będzie można porozmawiać z przedstawicielami następujących firm: Bałtycki Port Kultury („Cielętnik”), Hotel Dana Business &Conference, Fabryka Wody, Focus Hotel Szczecin i Grand Focus Hotel Szczecin, Follow me! Kultura podróżowania, For Event, Hala widowiskowo-sportowa Netto Arena, Ibis Styles Szczecin Stare Miasto, Novotel Szczecin Centrum, Odra Queen & m/s Joanna, Przewodnik Tomasz Wieczorek, Radisson Blu Hotel, Winnice Pomorza Zachodniego.
Oprócz hoteli, które będą gościć uczestników, meeting plannerzy poznają eventowe możliwości kilku tzw. unique venues.
Zwiedzą siedzibę Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza, jeden z najnowocześniejszych budynków w Polsce, który stał się już współczesną ikoną architektury, a w 2014 r. zdobył nagrodę za najciekawszy projekt architektoniczny w Europie. Wyróżnia się niezwykle oryginalną strzelistą bryłą, zaprojektowaną przez hiszpańskich architektów ze studia Barozzi Veiga z Barcelony.
Kolejnym szczecińskim obiektem kultury będzie Teatr Polski – jego zmodernizowany ostatnio gmach to kompleks o łącznej powierzchni ponad 20 tys. m², składający się z pięciu scen i tarasu widokowego oraz oferujący ultranowoczesne zaplecze technologiczne i kawiarnię.
Na tej mapie znajdzie się też zabytkowa Willa Lentza wzniesiona według projektu Maxa Drechslera pod koniec XIX wieku dla Augusta Lentza, dyrektora Szczecińskiej Fabryki Wyrobów Szamotowych. Obecnie funkcjonuje jako miejsce wydarzeń kulturalno-historycznych.
Meeting plannerzy odwiedzą Morskie Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha – otwarty w 2023 roku obiekt, który został uznany przez Polską Organizację Turystyczną za „Turystyczne Odkrycie Roku”. to znajdujące się na wyspie Łasztownia centrum sztuki i rozrywki oferuje w pełni wyposażone powierzchnie konferencyjne oraz eventowe (salę konferencyjną, strefę wystaw czasowych, planetarium, taras z widokiem na miasto i rzekę Odrę), które pomieszczą do 300 osób.
W programie wizyty w zielonym mieście znajdzie się czas na spacery, w śród ich celów będą m.in. centrum kulturalno-rekreacyjne Wyspa Łasztowania i plaża Miejskiej Strefy Letniej, Jasne Błonia, Bulwary Szczecińskie, Zamek Książąt Pomorskich. Spacer Pivny Szczecin – którego trasa wiedzie po najważniejszych zabytkach Starego Miasta – połączony będzie z degustacją w dwóch browarach rzemieślniczych. W agendzie będzie taż chwila na szukanie inspiracji i poznawanie miasta we własnym tempie.
Drugi oprócz zielonego dominujący kolor w mieście to niebieski – jedna czwarta powierzchni Szczecina to woda. Ważnym punktem programu jest też rejs dający przedsmak i możliwość poznania opcji eventowych i rekreacyjnych na Odrze, Jeziorze Dąbie i Zalewie Szczecińskim.
Podróż przez kulinarne odsłony Szczecina zapewnią miejsca w różnym stylu i z różnorodnym menu. Kolacje będące częścią wieczorów integracyjnych zaserwują restauracje hoteli Grand Focus i Radisson Blu (obiekt, który dysponuje dwoma restauracjami, dwoma barami, cukiernią i 10 salami konferencyjnymi na ponad 1000 metrach kwadratowych). W lunchowym menu znajdzie się słynny szczeciński paprykarz i wiele innych lokalnych przysmaków serwowanych w Miejskiej Strefie Letniej czy Chief by The Kitchen.
Zaproszenie do udziału w wyjeździe studyjnym skierowane jest do organizatorów eventów, konferencji i podróży motywacyjnych, reprezentujących agencje eventowe, incentive travel, PCO, DMC, biura podróży, oraz klientów docelowych – reprezentujących firmy, korporacje i stowarzyszenia. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Organizator zapewnia transport autokarem w obie strony z Warszawy.
Szczegóły: www.micetour.meetingplanner.pl
REJESTRACJA >>>