Skontaktuj się z nami
Aneta Zawiślak
Managing DirectorO Firmie
Imagine Nation – pełna obsługa eventów kreatywnych i kampanii experiential
Siedziba / Zasięg działania:
Warszawa, działanie ogólnopolskie z realizacjami dla klientów krajowych i międzynarodowych
Specjalizacja:
Premiera Tiggo: Imagine Nation dla Chery Polska
Gala Gwiazd Plejady 2025: Imagine Nation dla Ringier Axel Springer
Pepco Got Talent
Lyreco Convention: „We’re Changing the Game”
Najważniejsze liczby
5 nagród
18 projektów
6 realizacji
2010
-
42,8 mln zł
Obszar działania
Rodzaje projektów (w portfolio)
Typ wykonawcy
Nagrody MP Power Awards® (5)
Główni klienci
- Ringier Axel Springer
- Pepco
- Lyreco Polska
- Paprocki Brzozowski
- L’Oréal Paris
- Wella Company Polska
- Samsung Polska
- Volkswagen Financial Services
- Burda Media Polska
- Tezenis
- Orange Polska
- Żabka
Dane rejestrowe
- Nazwa pełna: IMAGINE NATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres siedziby: francuska 37, 03-905 warszawa, mazowieckie
- KRS: 0000368978
- NIP: 5213584051
- REGON: 142644316
- Data rejestracji: 26.10.2010
- Kapitał zakładowy: 1000000,00 PLN
- Zarząd: kupidura kamil, kupidura rafał
-
Udziałowcy:
if nation group (100%)
Branże
Działalność agencji reklamowychGŁÓWNARoczne przychody z ostatnich lat
Coca-Cola HBC w portfolio Imagine Nation
Imagine Nation dołącza do grona agencji obsługujących portfolio marek Coca-Cola HBC w Polsce oraz krajach bałtyckich. Imagine Nation będzie odpowiadała za rozwój działań w obszarze brand experience dla globalnych brandów Coca-Cola HBC. Agencja pozyskała klienta w drodze…
IF Nation Group: nowi dyrektorzy kreatywni w Focus Nation i Imagine Nation
IF Nation Group wprowadza kluczowe zmiany w obszarze kreacji swoich agencji Focus Nation i Imagine Nation. Dawid Bednarski i Aniela Radomska awansują na nowych dyrektorów kreatywnych, wspierając tym samym realizację strategii rozwoju, synergię działań w ramach grupy i umacniając kompetencje agencji…
Rafał Kupidura: Event kluczowy dla doświadczenia świata marki
Event jako jedyne narzędzie komunikacji daje realne doświadczenie świata marki. Jednocześnie event marketing wzmacnia swoją pozycję wśród narzędzi komunikacji marketingowej. W 2024 zanotował istotny przyrost – korzysta z niego ponad 80 proc. klientów, którzy wzięli udział w badaniu „Event marketing…