Premiera Tiggo: Imagine Nation dla Chery Polska
Informacje o wydarzeniu
Kategoria
Liczba osób
350
Data
10.2025
Klient
Chery Polska
Opis wydarzenia
Agencja Imagine Nation odpowiadała za opracowanie koncepcji kreatywnej i produkcję wydarzenia z okazji premiery dwóch SUV-ów marki Chery: Tiggo 4 HEV oraz Tiggo 9 PHEV. Wydarzenie odbyło się w warszawskim ATM Studio.
Premierowy event przyciągnął 350 gości, wśród ktorych znaleźli się czołowi dziennikarze, influencerzy oraz przedstawiciele globalnych struktur marki. Dynamiczna oprawa wizualna podkreślała nowoczesny, dopracowany design obu SUV-ów, a kulminacyjnym momentem wydarzenia był efektowny wjazd nowych modeli na scenę.
Oba premierowe modele Tiggo 4 HEV i Tiggo 9 PHEV wyznaczają nowy standard komfortu, technologii i stylu w swoim segmencie, łącząc rodzinny charakter, kompaktowe proporcje oraz wyposażenie oparte na najnowszych rozwiązaniach technologicznych.
Podczas premiery marka Chery świętowała również kamień milowy - sprzedaż pięciu milionów samochodów na całym świecie. Symboliczny, 5-milionowy egzemplarz trafił właśnie do nowego właściciela w Polsce, podkreślając rosnące znaczenie naszego rynku w globalnej strategii marki.