Wkrótce otwarcie Kyriad Stargard
17 października pierwszych gości przyjmie nowy hotel Kyriad Stargard. Tym samym polskie portfolio Louvre Hotels Group wzbogaci się o nową destynację w północno-zachodniej Polsce. Obiekt będzie działał pod szyldem marki Kyriad, jednego z dynamicznie rozwijających się brandów LHG, w ramach umowy franczyzowej z inwestorem Magdaleną Szejny.
Kyriad Stargard, zlokalizowano w centrum miasta, oferuje 60 klimatyzowanych pokojów z bezpłatnym Wi-Fi, stanowiskiem roboczym, łóżkiem i łazienką. Pokoje wyposażone są poduszkowe menu z opcją wyboru poduszki typu memory pillow, a łazienki w podgrzewane lustro. Ściany i wykładziny w pokojach zapewniają wysoki poziom izolacji akustycznej.
Stargard Kyriad znajduje się przy ulicy Spichrzowej 2, tuż obok zabytkowego spichlerza z XVII stulecia, który wkrótce zostanie poddany rewitalizacji, oraz średniowiecznej Bramy Młyńskiej – najbardziej charakterystycznej budowli w mieście, która niegdyś służyła za punkt kontrolny dla przepływających pod nią Kanałem Młyńskim barek wyładowanych towarami, między innymi mąką z pobliskiego młyna. Tradycje okolicy zainspirowały twórców hotelowej restauracji Farina (co po łacinie znaczy „mąka”) do stworzenia menu pełnego polskiej klasyki ze szczyptą nowoczesności, w którym nie mogło zabraknąć wypiekanych na miejscu chlebów i słonych przekąsek. Restauracja znajduje się na parterze, a ponad nią na gości czeka bar z letnim tarasem z widokiem na miasto.
Kyriad Stargard oferuje dwie sale konferencyjne (Spichrzową i Młyńską) o powierzchni od 35 do 40 mkw. W każdej z nich wydarzenia mogą odbywać się przy świetle dziennym lub w pełnym zaciemnieniu. Przy hotelu znajduje się dozorowany parking z dostępem dla osób niepełnosprawnych, a także jedyna w Stargardzie stacja ładowania pojazdów elektrycznych.
– Szybki rozwój Louvre Hotels Group w skali międzynarodowej i wzmocnienie pozycji na polskim rynku budzi szacunek i napawa optymizmem. Dołączenie do silnej i dynamicznej grupy hotelowej stanowi dla nas ważny moment w rozwoju. Wkrótce planujemy kolejne inwestycje, które zapewne ukażą się pod jedną z marek Louvre Hotels Group. Jesteśmy nowi w tej branży i współpraca z Louvre Hotels Group to nowy etap rozwoju, oznaczający poszerzenie bazy klientów, dostęp do najnowszych trendów, nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych i technologicznych, a przede wszystkim wartościowe i solidne partnerstwo. Mamy głęboką nadzieję, że Kyriad Stargard wytyczy nowe trendy w branży w tej kategorii hoteli – mówi Magdalena Szejny, inwestor.
– Mieliśmy przyjemność wspierania inwestora w wyborze sieci oraz marki hotelowej dla projektu w Stargardzie. Jesteśmy przekonani, że marka Kyriad należąca do sieci Louvre Hotels Group wpisze się idealnie i trwale w lokalny oraz regionalny rynek hotelowy. Szybki rozwój marki Kyriad w skali międzynarodowej i krajowej jest niewątpliwie ważnym atutem. Rosnąca rozpoznawalność marki oraz doświadczenie sieci Louvre Hotels Group będą stanowiły dodatkowe wsparcie dla hotelu; co jest istotne, biorąc pod uwagę w jak trudnych czasach obecnie się znajdujemy – mówi Agata Przeniosło-Drozd, partner & starszy konsultant w Horwath HTL.
Kyriad to marka miejskich hoteli klasy średniej należąca do Louvre Hotels Group.