......
Podstawową funkcją warszawskiej Elektrowni Powiśle było dostarczanie stolicy energii. Skojarzenia z elektrycznością – mimo że Elektrownia od lat nie spełnia swojej pierwotnej funkcji – są naturalne i głęboko zakorzenione. Dziś uzupełnia je odpowiedzialne i zrównoważone podejście twórców rewitalizacji obiektu. Dzięki takiemu połączeniu Elektrownia jest idealnym miejscem do organizacji eventów związanych z branżą elektromobilności.
Zbudowana w 1904 roku Elektrownia Powiśle, której przeznaczaniem było dostarczanie prądu stolicy, odbudowana i zrewitalizowana, od dwóch lat stanowi tętniące życiem miejsce spotkań na warszawskim Powiślu. Od samego początku istnienia projektu, Elektrownia, co naturalne, jest bardzo mocno kojarzona z elektrycznością. Ale, co warto dodać, Elektrownia Powiśle to inwestycja zrównoważona. Zarówno zrewitalizowane, jak i nowo wybudowane budynki kompleksu są ekonomiczne, komfortowe oraz stworzone z poszanowaniem środowiska naturalnego.
Elektrownia Powiśle łączy więc historyczny “elektryczny” rodowód z zastosowaniem nowoczesnych i innowacyjnych rozwiązań. Zrewitalizowane części historyczne posiadają certyfikat BREEAM International 2009 Europe Commercial: Retail z oceną VERY GOOD.
Miejsce historycznie związane z produkcją prądu, stosujące obecnie nowoczesne i ekologiczne rozwiązania, posiadające przestrzenie, które charakteryzuje wyjątkowy design zostało dostrzeżone przez branżę elektromobilności i stanowi spójne tło do realizowanych przez nią przedsięwzięć. W eventowych przestrzeniach Elektrowni gościły już projekty takich marek jak: Mini, Ford, Nissan, Toyota czy Hyundai.
Nissan: digital brand expirience
W przestrzeni The Market powstało niestandardowe Future Nissan Lab, w którym zostały premierowo zaprezentowane dwa nowe modele marki – Nissan Qashqai & Nissan Ariya. Dzięki współpracy agencji Allegro, która odpowiadała za kreację i realzcję eventu, oraz zespołu Elektrowni, który przygotował przestrzeń i dostraczył wybrany sprzęt i wyposażenie, świat realny połączono z motion. Efektem dziewięciodniowej realizacji był hybrydowy event dla mediów, partnerów biznesowych i pracowników – pierwsza taka premiera online z indywidualnymi spotkaniami na żywo.
Mini: letnia ekspozycja
Na zewnętrznym placu na terenie Elektrowni Powiśle została zaaranżowana letnia ekspozycja modelu Mini. Celem otwartego wydarzenia, skierowanego do szerokiej publiczności było – oprócz promocji marki – przybliżanie elektromobilności. Uczestnicy mogli wziąć udział w konkursach i zapisać się na jazdy testowe.
Zespół Elektrowni Powiśle oprócz przygotowania przestrzeni oraz zapewnienia wybranego sprzętu i wyposażenia, współuczestniczył w komunikacji, m.in. promując akcję w kinie letnim, tym samym tworząc synergię działań wokół marki Mini z wydarzeniami własnymi Elektrowni.
NFOŚiGW: konferencje i wystawa
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej przedstawił w studiu zaaranżowanym w przestrzeni The Market perspektywy rozwoju elektromobilności w Polsce. W spotkaniu wziął udział wiceminister klimatu i środowiska Adam Guibourgé-Czetwertyński, członkowie zarządu NFOŚiGW oraz przedstawiciele stowarzyszeń i firm z sektora infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych. Podczas eventu przedstawiono ofertę finansowego wsparcia branży w ramach nowego programu NFOŚiGW, a także zaprezentowano wystawę osiągnięć w technologii ładowania. Z wydarzenia płynął jeden wniosek – Polska ma szansę na wiodącą rolę w przemyśle elektrycznego i wodorowego zasilania samochodów zeroemisyjnych.
Zespół Elektrowni Powiśle przygotował przestrzeń do organizacji spotkania oraz wybrany sprzęt i wyposażenie niezbędne do realizacji eventu.
Ładowarki na miejscu
Elektrownia Powiśle została wyposażona w 16 stacji ładowania samochodów elektrycznych. Elektromobilni uczestnicy i organizatorzy wydarzeń w Elektrowni mogą skorzystać z ładowarek AC o mocy 22 kW każda. Ładowarki (zakupione od GreenWay Polska) zainstalowano w różnych miejscach na terenie kompleksu.
Dobry kontekst, spójna komunikacja
Jacek Sikorski, Business Development Manager – Events, Conferences and Corporate Partnerships w Elektrowni Powiśle: Branża motoryzacyjna i sektor związany z elektromobilnością dostrzegły Elektrownię Powiśle jako dobre miejsce organizacji swoich wydarzeń. Zarówno kontekst historyczny, jak i nowoczesne, ekologiczne rozwiązania dają markom i instytucjom dobre tło do ich komunikacji, stając się częścią spójnego przekazu.
ELEMENT Z POCZTÓWKI Lumen, Loft i The Market – poprzemysłowe unikalne przestrzenie eventowe w Elektrowni Powiśle pełne są nawiązań do pierwotnej funkcji Elektrowni. Event można zorganizować także na jednym z dwóch zewnętrznych placów.
W SKRÓCIE Elektrownia Powiśle w Warszawie to ponadstuletni obiekt zrewitalizowany i na nowo otwarty w 2020 roku. Industrialny zabytkowy kompleks mieści obecnie strefę handlową (90 unikatowych polskich i międzynarodowych marek), restauracje i koncepty gastronomiczne Food Hall, strefę piękna Beauty Hall oraz przestrzenie eventowe, które można zaaranżować do organizacji różnego rodzaju spotkań i wydarzeń, zarówno wewnątrz Elektrowni (The Market, Loft i Lumen), jak i na zewnętrznym jej terenie (Dobra Plac i Zajęcza Plac).
Skontaktuj się z nami: Jacek Sikorski, Business Development Manager – Events, Conferences and Corporate Partnerships, tel.: +48 667 770 147
Cykl: Pocztówki z Elektrowni Powiśle, nr 4 #Elektryczność
Zobacz prezentację Elektrowni Powiśle w Wyszukiwarce Obiektów >>>