Event streamingowy pokazu Le Défilé L’Oréal Paris
Informacje o wydarzeniu
Opis wydarzenia
Projekt Event streamingowy pokazu Le Défilé L’Oréal Paris jest zwycięzcą w 13. edycji konkursu MP Power Awards® w kategorii Event – pozostałe formy. Projekt został zrealizowany przez L’Oréal Paris i agencję Imagine Nation.
Le Défilé to cykliczny pokaz organizowany przez L’Oréal Paris w ramach Paryskiego Tygodnia Mody, gromadzący największe nazwiska świata mody i urody. Tegoroczna edycja wydarzenia, poza pokazem głównym w Paryżu, została po raz pierwszy zrealizowana w formie immersyjnego streamingu w Polsce. W warszawskiej Auli Fizyki Politechniki Warszawskiej zgromadziło się 500 gości, którzy mieli okazję uczestniczyć w wydarzeniu transmitowanym z francuskiej stolicy – w przestrzeni zaprojektowanej tak, by jak najwierniej oddać klimat Le Défilé.
Zamiast tradycyjnego ekranu i rzędu krzeseł, uczestnicy weszli do przestrzeni przypominającej galerię multimedialną. Czerwony dywan i podświetlona fasada budynku zapowiadały charakter wieczoru. Symboliczne przejście przez drzwi z hasłem „You’re Worth It” stanowiło wstęp do dalszych doświadczeń, które budowały atmosferę pokazu – z wykorzystaniem światła, obrazu i dźwięku. Transmisja na dużym ekranie oraz dodatkowe nośniki rozmieszczone w całej sali zapewniały widoczność z różnych perspektyw i wzmacniały poczucie obecności na pokazie.
Na ekranach prezentowane były sylwetki znanych ambasadorek marki – w tym Cary Delevingne, Evy Longorii, Violi Davis czy Kendall Jenner. Po raz pierwszy w pokazie udział wzięła także polska ambasadorka marki, Julia Wieniawa.
Elementy interaktywne dopełniały doświadczenie uczestników. Specjalna strefa video-activation umożliwiała nagranie 6-sekundowego klipu inspirowanego kampanią z Kendall Jenner. Goście mogli także skorzystać z tzw. instaspotu – przestrzeni imitującej wybieg na tle fasady Opery Paryskiej, wyposażonej w walking pad, który pozwalał wczuć się w rolę modelki lub modela.
Organizatorzy postawili sobie za cel stworzenie wydarzenia, które nie tylko retransmituje pokaz, ale angażuje widza i buduje emocjonalne zaangażowanie. Zastosowanie technologii, przestrzennej narracji i multimedialnej scenografii pozwoliło wykreować wydarzenie, które w swojej formie wykraczało poza klasyczny streaming, tworząc wspólne doświadczenie dla środowiska fashion i beauty w Polsce.
Event streamingowy pokazu Le Défilé L’Oréal Paris
Klient: L’Oréal Paris
Agencja: Imagine Nation
Data: 23 września 2024
Miejsce: Aula Fizyki Politechniki Warszawskiej
Liczba uczestników: 500 osób