Event streamingowy pokazu Le Défilé L’Oréal Paris

Informacje o wydarzeniu

Kategoria

Pokaz mody

Liczba osób

500

Data

09.2024

Klient

L’Oréal Paris

Nagrody

MP Power Awards 2024
MP Power Awards 2024 Zwycięzca

Wykonawcy

Agencja eventowa

Imagine Nation

Warszawa, mazowieckie

Opis wydarzenia

Projekt Event streamingowy pokazu Le Défilé L’Oréal Paris jest zwycięzcą w 13. edycji konkursu MP Power Awards® w kategorii Event – pozostałe formy. Projekt został zrealizowany przez L’Oréal Paris i agencję Imagine Nation.                         

Le Défilé to cykliczny pokaz organizowany przez L’Oréal Paris w ramach Paryskiego Tygodnia Mody, gromadzący największe nazwiska świata mody i urody. Tegoroczna edycja wydarzenia, poza pokazem głównym w Paryżu, została po raz pierwszy zrealizowana w formie immersyjnego streamingu w Polsce. W warszawskiej Auli Fizyki Politechniki Warszawskiej zgromadziło się 500 gości, którzy mieli okazję uczestniczyć w wydarzeniu transmitowanym z francuskiej stolicy – w przestrzeni zaprojektowanej tak, by jak najwierniej oddać klimat Le Défilé.

Zamiast tradycyjnego ekranu i rzędu krzeseł, uczestnicy weszli do przestrzeni przypominającej galerię multimedialną. Czerwony dywan i podświetlona fasada budynku zapowiadały charakter wieczoru. Symboliczne przejście przez drzwi z hasłem „You’re Worth It” stanowiło wstęp do dalszych doświadczeń, które budowały atmosferę pokazu – z wykorzystaniem światła, obrazu i dźwięku. Transmisja na dużym ekranie oraz dodatkowe nośniki rozmieszczone w całej sali zapewniały widoczność z różnych perspektyw i wzmacniały poczucie obecności na pokazie.

Na ekranach prezentowane były sylwetki znanych ambasadorek marki – w tym Cary Delevingne, Evy Longorii, Violi Davis czy Kendall Jenner. Po raz pierwszy w pokazie udział wzięła także polska ambasadorka marki, Julia Wieniawa.
Elementy interaktywne dopełniały doświadczenie uczestników. Specjalna strefa video-activation umożliwiała nagranie 6-sekundowego klipu inspirowanego kampanią z Kendall Jenner. Goście mogli także skorzystać z tzw. instaspotu – przestrzeni imitującej wybieg na tle fasady Opery Paryskiej, wyposażonej w walking pad, który pozwalał wczuć się w rolę modelki lub modela.

Organizatorzy postawili sobie za cel stworzenie wydarzenia, które nie tylko retransmituje pokaz, ale angażuje widza i buduje emocjonalne zaangażowanie. Zastosowanie technologii, przestrzennej narracji i multimedialnej scenografii pozwoliło wykreować wydarzenie, które w swojej formie wykraczało poza klasyczny streaming, tworząc wspólne doświadczenie dla środowiska fashion i beauty w Polsce.

Event streamingowy pokazu Le Défilé L’Oréal Paris
Klient: L’Oréal Paris
Agencja: Imagine Nation
Data: 23 września 2024
Miejsce: Aula Fizyki Politechniki Warszawskiej
Liczba uczestników: 500 osób

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl