Strefa marki Woodeco z BluExperience
Informacje o wydarzeniu
Kategoria
Liczba osób
-
Data
02.2025
Klient
Woodeco
Opis wydarzenia
Podczas tegorocznych targów Meble Polska w Poznaniu Woodeco zaprezentowało swoją strefę marki — miejsce, które w pełni oddaje charakter firmy po niedawnym rebrandingu z Pfleiderer na Woodeco. Przestrzeń została zaaranżowana przez agencję BluExperience i projektantkę Maję Ganszyniec. To kolejny projekt, który nie tylko prezentuje ofertę produktową marki, ale przede wszystkim tworzy angażujące i zapamiętywalne doświadczenie dla odwiedzających.
Strefa stała się miejscem premiery najnowszej kolekcji Mood Stories (autorstwa Mai Ganszyniec), wykończenia Deep Matt oraz narzędzia AI Navigator, które wspiera projektantów i klientów w tworzeniu indywidualnych rozwiązań. – Od samego początku przyświecała nam myśl, by odwiedzający czuli się w strefie Woodeco prawdziwie i głęboko zaopiekowani — zarówno emocjonalnie, jak i funkcjonalnie. Oparliśmy założenia na archetypach Twórcy i Opiekuna, które doskonale oddają podejście marki: wspieranie klienta w każdym etapie projektowania, empatyczne doradztwo, a jednocześnie dostarczenie narzędzi i inspiracji do samodzielnego kreowania wyjątkowych przestrzeni. Pomyśleliśmy również o wielowymiarowym otuleniu gości wszystkimi zmysłami. Oczywistym aspektem wizualnym, różnorodnymi fakturami, ale także świadomie i z dbałością dobranym dźwiękiem, smakiem i zapachem – informuje Krzysztof Paradowski, dyrektor kreatywny, wiceprezes zarządu BluExperience.
Jak wyjaśniają twórcy projektu, strefa powstała w oparciu o nawiązujące do marki wartości: kreatywność, komfort i partnerstwo. Kreatywność, czyli tworzenie nowych, innowacyjnych rozwiązań, które inspirują i transformują przestrzeń, a także łączą funkcjonalność z emocjami. Zgodnie z tą ideą każdy projekt to unikalna interpretacja potrzeb i możliwości klienta, a design staje się narzędziem ekspresji i daje możliwość przeniesienia naszych pomysłów i myśli do rzeczywistości. Komfort – zapewnienie poczucia wygody i relaksu, które sprzyjają eksploracji oraz pozwalają odwiedzającym czuć się swobodnie w strefie Woodeco. Komfort ten wynika z dopracowanych rozwiązań, które tworzą atmosferę harmonii i zadowolenia. A szczególnie istotne są detale wykończenia, drobne elementy i szczegóły, które pokazują, że komfort to suma zarówno małych, jak i dużych rozwiązań. Partnerstwo – budowanie długofalowych relacji opartych na jakości, niezawodności i wspólnym dążeniu do realizacji najlepszych projektów. To partnerstwo oparte na wspólnych wartościach i zrozumieniu potrzeb każdego klienta i grupy docelowej.
Targi Meble Polska odbyły się w lutym 2025 r. na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.