Strefa marki Woodeco z BluExperience

Informacje o wydarzeniu

Kategoria

Strefa marki

Liczba osób

-

Data

02.2025

Klient

Woodeco


Wykonawcy

Agencja eventowa

BluExperience

Kraków, małopolskie

Obiekt

Opis wydarzenia

Podczas tegorocznych targów Meble Polska w Poznaniu Woodeco zaprezentowało swoją strefę marki — miejsce, które w pełni oddaje charakter firmy po niedawnym rebrandingu z Pfleiderer na Woodeco. Przestrzeń została zaaranżowana przez agencję BluExperience i projektantkę Maję Ganszyniec. To kolejny projekt, który nie tylko prezentuje ofertę produktową marki, ale przede wszystkim tworzy angażujące i zapamiętywalne doświadczenie dla odwiedzających.

Strefa stała się miejscem premiery najnowszej kolekcji Mood Stories (autorstwa Mai Ganszyniec), wykończenia Deep Matt oraz narzędzia AI Navigator, które wspiera projektantów i klientów w tworzeniu indywidualnych rozwiązań. – Od samego początku przyświecała nam myśl, by odwiedzający czuli się w strefie Woodeco prawdziwie i głęboko zaopiekowani — zarówno emocjonalnie, jak i funkcjonalnie. Oparliśmy założenia na archetypach Twórcy i Opiekuna, które doskonale oddają podejście marki: wspieranie klienta w każdym etapie projektowania, empatyczne doradztwo, a jednocześnie dostarczenie narzędzi i inspiracji do samodzielnego kreowania wyjątkowych przestrzeni. Pomyśleliśmy również o wielowymiarowym otuleniu gości wszystkimi zmysłami. Oczywistym aspektem wizualnym, różnorodnymi fakturami, ale także świadomie i z dbałością dobranym dźwiękiem, smakiem i zapachem – informuje Krzysztof Paradowski, dyrektor kreatywny, wiceprezes zarządu BluExperience. 

Jak wyjaśniają twórcy projektu, strefa powstała w oparciu o nawiązujące do marki wartości: kreatywność, komfort i partnerstwo. Kreatywność, czyli tworzenie nowych, innowacyjnych rozwiązań, które inspirują i transformują przestrzeń, a także łączą funkcjonalność z emocjami. Zgodnie z tą ideą każdy projekt to unikalna interpretacja potrzeb i możliwości klienta, a design staje się narzędziem ekspresji i daje możliwość przeniesienia naszych pomysłów i myśli do rzeczywistości. Komfort – zapewnienie poczucia wygody i relaksu, które sprzyjają eksploracji oraz pozwalają odwiedzającym czuć się swobodnie w strefie Woodeco. Komfort ten wynika z dopracowanych rozwiązań, które tworzą atmosferę harmonii i zadowolenia. A szczególnie istotne są detale wykończenia, drobne elementy i szczegóły, które pokazują, że komfort to suma zarówno małych, jak i dużych rozwiązań. Partnerstwo – budowanie długofalowych relacji opartych na jakości, niezawodności i wspólnym dążeniu do realizacji najlepszych projektów. To partnerstwo oparte na wspólnych wartościach i zrozumieniu potrzeb każdego klienta i grupy docelowej.
 
Targi Meble Polska odbyły się w lutym 2025 r. na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl