Jubileusz 100-lecia Sames ze Stereomatic
Informacje o wydarzeniu
Kategoria
Liczba osób
208
Data
05.2025
Klient
Sames
Opis wydarzenia
Agencja Stereomatic odpowiadała za koncepcję, działania marketingowe i kompleksową produkcję jubileuszu firmy Sames – światowego producenta systemów do aplikacji farb przemysłowych z siedzibą we Francji, obchodzącego 100-lecie istnienia.
Autorskie wydarzenie pod nazwą Festiwal Lakierniczy odbyło się w industrialnych przestrzeniach Cukrowni Żnin i połączyło konferencję branżową, networking oraz galę z okazji 100-lecia z koncertem francuskich klasyków w wykonaniu Natalii Lubrano. Całość wydarzenia poprowadził dziennikarz Maciej Kautz. Event stał się nie tylko celebracją historii firmy, ale też realnym narzędziem wsparcia sprzedaży, budowania relacji B2B i wzmacniania rozpoznawalności marki Sames na rynku przemysłowym.
Strategicznymi partnerami wydarzenia było ponad 12 firm, m.in. PPG, Sherwin-Williams, AABO-Ideal, AkzoNobel, HangOn, Blastron – które współtworzyły program wydarzenia, dzieliły się wdrożeniami technologicznymi oraz wspierały komunikację w kanałach własnych i branżowych. Nad spójnością narracji, formą wystąpień i oprawą AV czuwało Stereomatic, dzięki czemu Festiwal stał się realną platformą wymiany wiedzy i kontaktów biznesowych w sektorze przemysłowym.
— Dzięki tej współpracy Festiwal Lakierniczy i Gala 100-lecia stały się nie tylko symbolicznym momentem w historii firmy, ale też realnym narzędziem wspierającym budowanie relacji biznesowych marki Sames. Wydarzenie będzie kontynuowane za rok w nowej zmienionej formule — mówi Dorota Pawłyszyn, CEO Sames Polska
Uczestnicy jubileuszu również podkreślali wyjątkowość spotkania.
– Wydarzenie przeszło moje wszelkie oczekiwania. Uważam, że tego typu spotkań brakuje w naszej branży i powinno być ich więcej – mówi Ewa Begej-Klisowska, dyrektor sprzedaży, Sherwin-Williams
– Festiwal Lakierniczy Sames to wydarzenie, które wprowadziło nową jakość w branży. Doskonale zorganizowane, z przemyślaną strukturą i ogromną dbałością o każdy detal – komentuje Krzysztof Iwanicki, CEO, Optimum Points.
– Mogę z pełnym przekonaniem stwierdzić, że to wydarzenie stanowiło wyjątkową platformę do wymiany wiedzy i doświadczeń w branży lakierniczej – podkreśla Marcin Chmielewski, technical & training manager, PPG Industries.
Stereomatic realizował projekt w modelu 360° – od wsparcia w opracowaniu strategii marketingowej jubileuszu, przez działania komunikacyjne i produkcję materiałów, aż po organizację wydarzenia „od a do z”. Całość została rozliczona w modelu Open Book – jak podkreśla agencja – bez prowizyjnego fee, z pełną transparentnością kosztów.
Event z okazji 100-lecie marki Same jest kolejnym po realizacji 100-lecia Phoenix Contact tego typu jubileuszem w portfolio Stereomatic. Projekt – jak podkreśla Damian Haftkiewicz ze Stereomatic – umacnia pozycję agencji jako wyspecjalizowanego partnera w realizacji wydarzeń B2B i jubileuszy strategicznych dla firm z branż przemysłowych, technologicznych, budowlanych i logistycznych.