Jubileusz 100-lecia Sames ze Stereomatic

Informacje o wydarzeniu

Kategoria

Jubileusz

Liczba osób

208

Data

05.2025

Klient

Sames


Wykonawcy

Agencja eventowa

Stereomatic

Wrocław, dolnośląskie

Konferansjer

Maciej Kautz

Obiekt

Opis wydarzenia

Agencja Stereomatic odpowiadała za koncepcję, działania marketingowe i kompleksową produkcję jubileuszu firmy Sames – światowego producenta systemów do aplikacji farb przemysłowych z siedzibą we Francji, obchodzącego 100-lecie istnienia.
 
Autorskie wydarzenie pod nazwą Festiwal Lakierniczy odbyło się w industrialnych przestrzeniach Cukrowni Żnin i połączyło konferencję branżową, networking oraz galę z okazji 100-lecia z koncertem francuskich klasyków w wykonaniu Natalii Lubrano. Całość wydarzenia poprowadził dziennikarz Maciej Kautz. Event stał się nie tylko celebracją historii firmy, ale też realnym narzędziem wsparcia sprzedaży, budowania relacji B2B i wzmacniania rozpoznawalności marki Sames na rynku przemysłowym.
Strategicznymi partnerami wydarzenia było ponad 12 firm, m.in. PPG, Sherwin-Williams, AABO-Ideal, AkzoNobel, HangOn, Blastron – które współtworzyły program wydarzenia, dzieliły się wdrożeniami technologicznymi oraz wspierały komunikację w kanałach własnych i branżowych. Nad spójnością narracji, formą wystąpień i oprawą AV czuwało Stereomatic, dzięki czemu Festiwal stał się realną platformą wymiany wiedzy i kontaktów biznesowych w sektorze przemysłowym.
— Dzięki tej współpracy Festiwal Lakierniczy i Gala 100-lecia stały się nie tylko symbolicznym momentem w historii firmy, ale też realnym narzędziem wspierającym budowanie relacji biznesowych marki Sames. Wydarzenie będzie kontynuowane za rok w nowej zmienionej formule — mówi Dorota Pawłyszyn, CEO Sames Polska
 
Uczestnicy jubileuszu również podkreślali wyjątkowość spotkania.
– Wydarzenie przeszło moje wszelkie oczekiwania. Uważam, że tego typu spotkań brakuje w naszej branży i powinno być ich więcej – mówi Ewa Begej-Klisowska, dyrektor sprzedaży, Sherwin-Williams
– Festiwal Lakierniczy Sames to wydarzenie, które wprowadziło nową jakość w branży. Doskonale zorganizowane, z przemyślaną strukturą i ogromną dbałością o każdy detal – komentuje Krzysztof Iwanicki, CEO, Optimum Points.
– Mogę z pełnym przekonaniem stwierdzić, że to wydarzenie stanowiło wyjątkową platformę do wymiany wiedzy i doświadczeń w branży lakierniczej – podkreśla Marcin Chmielewski, technical & training manager, PPG Industries. 
 
Stereomatic realizował projekt w modelu 360° – od wsparcia w opracowaniu strategii marketingowej jubileuszu, przez działania komunikacyjne i produkcję materiałów, aż po organizację wydarzenia „od a do z”. Całość została rozliczona w modelu Open Book – jak podkreśla agencja – bez prowizyjnego fee, z pełną transparentnością kosztów.
 
Event z okazji 100-lecie marki Same jest kolejnym po realizacji 100-lecia Phoenix Contact tego typu jubileuszem w portfolio Stereomatic. Projekt – jak podkreśla Damian Haftkiewicz ze Stereomatic – umacnia pozycję agencji jako wyspecjalizowanego partnera w realizacji wydarzeń B2B i jubileuszy strategicznych dla firm z branż przemysłowych, technologicznych, budowlanych i logistycznych.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl