Roadshow dla Banku BGŻ BNP Paribas z El Padre
Informacje o wydarzeniu
Kategoria
Liczba osób
-
Data
06.2015
Klient
Banku BGŻ BNP Paribas
Opis wydarzenia
Agencja El Padre organizuje cykl letnich imprez promujących bank, który powstał poprzez połączenie Banku BGŻ oraz Banku BNP Paribas.
Akcja miała początek w Giżycku, skąd przeniosła się nad morze i pozostanie tam do końca sierpnia, zmieniając co trzy dni miejscowość. W ramach roadshow bank oferuje turystom możliwość skorzystania z przygotowanej dla nich strefy, w której znajdują się tor do skimmboardu, ścianka wspinaczkowa czy transparentna kula z zimową scenografią w środku do zdjęć z wakacji na tle piasku i wody.
Ponadto odwiedzający strefę mają dostęp do darmowego wifi i możliwość doładowania urządzeń mobilnych dzięki mobilnej ładowarce. Chętni mogą dodatkowo wziąć udział w zabawach i konkursach, w których wygrywają napoje, gadżety i zabawki. Jedną z atrakcji plażowej strefy Banku BGŻ BNP Paribas jest układanie wielkiej kostki, symbolu nowego banku lub zabawa w układanie wyrazów z liter nazwy banku. W strefie Banku BGŻ BNP Paribas można też zrobić sobie tzw. flipbooka, czyli serię zdjęć na tle morza, z dymkami – pozdrowieniami z wakacji. Następnie otrzymuje się ją w formie małej książeczki, której kartkowanie ożywia wykonane zdjęcia.
Celem kampanii wizerunkowej jest przekazanie, że dwa banki, z których powstał Bank BGŻ BNP Paribas łączą siły, żeby wspólnie dać jeszcze więcej klientom. W związku z tym, iż w miesiącach letnich większość Polaków wybiera wakacje nad Bałtykiem, to właśnie tam nowy bank wychodzi do swoich obecnych oraz potencjalnych klientów.
W ramach aktywacji marki, bank jest też obecny na lotniskach i w samolotach czarterowych linii Enter Air. Pasażerowie otrzymują od stewardess lizaki, a w samolotach emitowane są spoty radiowe. Dodatkowo zarówno na lotniskach, jak i w samolotach obecny jest branding banku.
Agencja El Padre odpowiedzialna jest za strategię, kreację oraz produkcję eventowej kampanii wizerunkowej banku.