Rebranding i połączenie sił Focus Media Group i Imagine Nation

Nowe logotypy agencji Imagine Nation i Focus Nation
Na zdjęciu: Nowe logotypy agencji Imagine Nation i Focus Nation

Agencje Focus Media Group i Imagine Nation dokonały rebrandingu. Teraz działają jako Focus Nation i Imagine Nation, z dołączonym claimem „full immersion agencies”. Agencjami po połączeniu sił zarządza Michał Korczak.

Focus Media Group działa pod nową nazwą – Focus Nation. Wspólnie z Imagine Nation, obie agencje definiują się jako full immersion agencies. Rebranding agencji objął nową strategię działania wraz z silniej wyeksponowanymi wartości organizacji, ową komunikację wizualną oraz zmiany w strukturze zmierzające do większej integracji obu zespołów.

Nowe podejście do komunikacji marki opiera się na haśle What If; pytanie odzwierciedla strategię przełamywania schematów, poszukiwania nowych, efektywnych i atrakcyjnych form dialogu marki z odbiorcą.
Strategia działania obu agencji została oparta na trzech filarach: innowacji (aby zrozumieć nieustająco zmieniający się świat, sami musimy podążać za zmianą), odwadze (oczekując lepszych wyników, nie możemy iść na kompromisy) i współpracy (wspólnie możemy osiągnąć więcej niż w pojedynkę). Odpowiada to doświadczeniom agencji i wnioskom płynących z obserwacji rynku.

Określenie „Full immersion agencies” ma o odzwierciedlać praktykę realizowania eventów oraz budowania komunikacji marek. Celem obu agencji jest wykreowanie świata marki, który umożliwi odbiorcy pełnie zanurzenie się w nim. Dobór narzędzi i kompetencji agencje uzależniają od konkretnych potrzeb ii wyzwań stojących przed marką. Jak podkreślają, chodzi o zbudowanie ekosystemu marki, autentycznego i tożsamego z tym wszystkim, co za nią stoi, opartego o atrakcyjny, wciągający kontent i przekaz reklamowy oraz zacierający podziały na online i offline.

Focus Nation i Imagine Nation, łącząc siły, integrują działy kreacji w jeden zespół zarządzany przez dwóch dyrektorów kreatywnych – Dawida Bednarskiego i Piotra Zawałło. Dyrektorem zarządzającym obu agencji zostaje Michał Korczak, autor nowego pozycjonowania marek i strategii „what if”, dotąd managing director Focus Media Group. Aneta Zawiślak integruje rozwój biznesowy obu agencji jako general business director.

Powstała też jedna, wspólna strona www: https://if-nation.pl.
Identyfikacja wizualna Focus Nation i Imagine Nation – została wypracowana in-house’owo, w zespole kreatywnym pod nadzorem Piotra Zawałło, creative directora Focus Nation.

Obie agencje działają w grupie od ponad dekady. Focus Nation specjalizuje się w marketingu 360 stopni i od lat realizuje kampanie we wszystkich kanałach komunikacji, od planowania i strategii, przez kreację, po egzekucję. Z kolei Imagine Nation to agencja eventowa, kreująca wydarzenia zarówno offline’owe, jak i online’owe.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl