Krakow Convention Bureau ma nową strategię komunikacji

fot. Krakow Convention Bureau
Na zdjęciu: fot. Krakow Convention Bureau

Krakow Convention Bureau (KCB) za jedno z priorytetowych zadań w obecnej sytuacji uznało konsekwentną promocję wizerunkową, kreowanie i komunikowanie marki #KrakówTheHostCity. Nowa strategia komunikacji oparta jest o social media.

Krakow Convention Bureau realizuje nową strategię komunikacji w social mediach. Narracja oparta jest o mocne strony, atuty i zasoby miasta takie jak: branża IT, medycyna, energia zrównoważona, uczelnie krakowskie, osiągnięcia lokalnych naukowców, profesorów, lekarzy oraz ponadczasowe dziedzictwo i kulturę. KCB kładzie nacisk na mocne strony miasta, które w mniejszym stopniu „ucierpiały” przez Covid, stanowią swoisty genius loci miasta.

Głównym celem komunikacji jest budowanie obrazu miasta jako The Host City - gotowego na to, by organizować w nim międzynarodowe kongresy, pokazanie, że w Krakowie na organizatora czeka merytoryczny partner oraz profesjonalne zaplecze. Miasta nowoczesnego, z zapleczem technicznym i technologicznym, które patrzy w przyszłość, zna swoje atuty i czerpie w wielowiekowego dziedzictwa.
Promocja dwujęzyczna realizowana jest poprzez dostępne media społecznościowe KCB – Facebook, Instagram, LinkedInn, YouTube oraz stronę www.convention.krakow.pl i newsletter.

Wyodrębniono osiem głównych dziedzin komunikowanych w social mediach: Science & Research, Industry, Business & Technology, Culture & Art., The Host City, Heritage & Identity, Smart City, International Relations. Każda dziedzina zawiera osobne tematy. Kategorie zostały opracowane graficznie i kolorystycznie.
W ramach obszarów tematycznych będzie można przeczytać o historii i tradycji uniwersyteckiej Krakowa, współpracy międzynarodowej Krakowa innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorczości i biznesie czy „zielonych” rozwiązań w obszarze infrastruktury. Pojawią się portrety ambasadorów kongresów i naukowców, wątki kultury i dziedzictwa, kadry zabytków. Całość komunikacji prowadzi do jej nadrzędnego celu – pokazania potencjału na organizację kongresów i konferencji w Krakowie. Pojawią się także newy z branży MICE czy ciekawostki turystyczne – jak podkreśla KCB komunikacja z branżą i mieszkańcami to ważny obszar działań biura.
Źródło: Krakow Convention Bureau

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl