Michał Michałowski: Dużo więcej możliwości dzięki technologii
Eventy online zostają z nami na lata, a rolą agencji jest edukacja klientów i odpowiednie dopasowywanie formatów, tak aby jak najlepiej odpowiadały na potrzeby. Michał Michałowski, wiceprezes zarządu KDK Events, komentuje wyniki badania klientów dotyczące organizacji wydarzeń online, zawarte w raporcie „Digital Event”.
Tworzyliśmy raport w nadziei, że uda się zebrać jakościowe insighty, które pozwolą na lepsze przewidywanie przyszłości pod kątem realizacji online, offline, hybrydy. Nie zawiedliśmy się! Jedno to przeczucie, że pewne formuły sprawdzają się doskonale w wirtualnej przestrzeni, a drugie to mieć to potwierdzone przez ponad 100 klientów. Webinary, seminaria, konferencje – to formaty, w których dochodzi do transferu wiedzy. I to właśnie one w znamienitej większości pozostaną w online, również w momencie zniesienia obostrzeń i restrykcji. Czuliśmy podskórnie, że integracje nie koniecznie spełniały wszystkie swoje funkcje w ostatnim czasie – to także potwierdziły badania. Te wrócą do tradycyjnego formatu. Niezaprzeczalnie jest coś bardzo wartościowego w okresie pandemii – technologia, która wkroczyła na eventowe salony, daje potężne narzędzie w ręce event plannera, który w zależności od celów komunikacji może wybierać z dużo większego wachlarza możliwości produkcyjnych. Eventy online zostają z nami na lata, a naszą rolą, rolą agencji jest edukacja klientów i odpowiednie dopasowywanie formatów, tak aby jak najlepiej odpowiadały na potrzeby. To tylko wierzchołek przemyśleń w ramach góry, która tworzy raport Digital Event. Zapraszam do lektury!
Zobacz zapis konferencji prasowej „Premiera raportu Digital Event” >>>
Zobacz fotorelację z konferencji prasowej „Premiera raportu Digital Event” >>>