Nowy program lojalnościowy Radisson Rewards

Radisson Hotel Group uruchomił nowy program lojalnościowy Radisson Rewards. Każdy gość będzie mógł skorzystać z oferty atrakcji hotelowych, w ramach pakietów: Club, Premium lub VIP. Zebrane punkty podczas pobytu, klienci mogą wymieniać na promocje członkowskie w postaci np. bezpłatnych noclegów w wybranych hotelach sieci w Polsce i na świecie.
 
Zdobywane punkty lojalnościowe stanowią walutę programu, którą można wymieniać na nagrody. W ramach Radisson Rewards goście otrzymują m.in. zniżki na posiłki i napoje w restauracjach hotelowych, bezpłatne podwyższenie standardu wybranego pokoju, wcześniejsze lub późniejsze wymeldowanie. Punkty naliczają się za każdy dolar amerykański wydany w obiektach sieci. W wersji Club to 8 punktów, Premium – 27 punktów i VIP – 36 punktów.
 
– Cieszymy się, że rozszerzony program lojalnościowy jest już dostępny w Europie. To okazja, aby nagrodzić stałych i nowych gości nagrodami, które wzbogacą każdy pobyt w Radisson Hotel Group. Wyjątkowe atrakcje czekają na nowych uczestników Radisson Rewards, serdecznie zapraszamy do przystępowania do programu, żeby się o nich przekonać – mówi Cristina Serra, global senior vice president brand strategy and guest experience w Radisson Hotel Group.
 
Uczestnik programu Radisson Rewards otrzymuje własny profil, który pozwala dostosować pakiet korzyści do indywidualnych potrzeb. Każdy użytkownik aplikacji ma ułatwiony dostęp do takich informacji jak, swój ulubiony hotel, ostatni pobyt i najnowsze zniżki. Goście mogą dodatkowo dzielić się swoimi punktami z innymi członkami programu albo polecić nowych. W aplikacji lojalnościowej dostępna jest zakładka Experience, która pozwala udostępniać korzyści poza hotelowe i otrzymać 20 punktów za każdego wydanego dolara, jeżeli skorzystają z nich przed końcem 2022 roku, w tym zwiedzanie, wycieczki do muzeów i dostęp do lokalnych atrakcji.
 
Rozszerzony program lojalnościowy jest skierowany również do osób z branży MICE. Szeroki wybór sal konferencyjnych i przestrzeni eventowych w hotelach Radisson Hotel Group, może być wykorzystany w ramach punktów z Radisson Rewards. Program jest przeznaczony zarówno dla klientów prywatnych, jak i biznesowych, jednak dzięki zintegrowanej aplikacji punkty mają taką samą wartość na każdą usługę. Użytkownicy mogą wykorzystywać swoje nagrody w różnych celach.
 
Uczestnicy programu Radisson Rewards mogą uczynić swoje pobyty hotelowe neutralnymi pod względem emisji dwutlenku węgla. Wystarczy wymienić 325 punktów za dzień, aby czas spędzony w hotelu był ekologiczny.
 
Rodzinę marek Radisson można znaleźć na całym świecie w ponad 1700 obecnie działających i powstających hotelach w ponad 120 krajach. Radisson Hotel Group w regionach EMEA i APAC posiada ponad 1000 hoteli w eksploatacji i w fazie rozwoju. Grupa planuje podwoić swoje portfolio do 2025 roku. Nadrzędną obietnicą marki Grupy jest Every Moment Matters z charakterystycznym etosem obsługi Yes I Can!
W skład portfela marek Radisson wchodzą Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Radisson Individuals, Park Plaza, Park Inn by Radisson, Country Inn & Suites by Radisson oraz prizeotel zebrane pod jedną marką handlową Radisson Hotels.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl