Wystartowała szósta edycja konkursu „Ekspozycja Roku”
Po dwuletniej przerwie spowodowanej m.in. pandemią Covid-19, Polska Izba Przemysłu Targowego (PIPT) wznowiła organizację Konkursu „Ekspozycja Roku” w nowej, otwartej i dostępnej dla wszystkich firm formule.
Konkurs „Ekspozycja Roku” skierowany jest do firm świadczących usługi projektowania i/lub realizacji ekspozycji targowych i eventowych, a jego celem jest propagowanie nowatorskich rozwiązań architektonicznych w wystawiennictwie i działalności eventowej, oraz promowanie wysokiej jakości usług w zakresie projektowania i/lub realizacji ekspozycji na targach i eventach.
W związku z przyjęciem nowego Regulaminu Konkursu, jego uczestnikami mogą być zarówno członkowie PIPT, jak i firmy niebędące członkami Izby.
Wnioski konkursowe będzie można składać w od 2 stycznia do 15 lutego 2023 roku. Następnie, w I kwartale 2023 r. jury będzie pracowało nad wyłonieniem laureatów.
Od szóstej edycji konkursu, jego laureaci tj. zdobywcy I, II i III miejsca w każdej z kategorii konkursowych, mają prawo posługiwać się znakiem graficznym „Laureat Konkursu Polskiej Izby Przemysłu Targowego Ekspozycja Roku 2022.
Regulamin oraz więcej informacji na temat konkursu znajduje się tutaj >>>
MeetingPlanner.pl jest partnerem medialnym konkursu „Ekspozycja Roku”.