GetResponse i ClickMeeting z nową siedzibą w biznesowym centrum Trójmiasta

fot. Kinga Skalik Fotografia
Na zdjęciu: fot. Kinga Skalik Fotografia

GetResponse przeniosło swoją siedzibę do budynku NEON, w kompleksie Alchemia, przy al. Grunwaldzkiej w Gdańsku. Od grudnia 2022 roku to nowoczesne biuro jest wspólną siedzibą firm GetResponse i ClickMeeting. Przestrzeń została zaprojektowana tak, aby wspierała współpracę w wybranym modelu pracy, integrowała pracowników i sprzyjała kreatywności.
 
GetResponse to polska firma tworząca platformę do email marketingu i zarządzania kampaniami marketingowymi online dla małych i dużych firm, obecna na rynku od 1997 roku. Z platformy korzysta ponad 350 tysięcy klientów w 183 krajach świata. ClickMeeting to firma oferująca platformę do webinarów i spotkań online, która zadebiutowała w 2011 roku. Obie firmy mają wspólnego założyciela i właściciela – Szymona Grabowskiego. 
 
– GetResponse i ClickMeeting mają wspólne korzenie – Szymon jest założycielem obu firm. Myśląc o nowym biurze doszliśmy do wniosku, że najlepiej będzie współdzielić przestrzeń i zorganizować ją tak, aby obie firmy mogły z niej korzystać – mówi Aleksandra Grabowska, customer service director i członek zarządu GetResponse.
 
Na potrzeby GetResponse i ClickMeeting zostało zaadaptowane 9. piętro budynku Neon. To blisko 3 tysiące metrów kwadratowych z 78 pomieszczeniami i dużą przestrzenią wspólną przestrzenią sprzyjającą networkingowi, a wszystko to z widokiem na tętniące życiem miasto oraz Zatokę Gdańską. Podczas pracy nad projektem biura założono, że GetResponse i ClickMeeting to dwie planety, mieszczące się w jednej galaktyce – stąd motyw przewodni wystroju biura nawiązuje do przestrzeni kosmicznej. 
 
– Stworzyliśmy biuro, które wspiera kreatywność, dobre samopoczucie, współpracę, a przede wszystkim odpowiada potrzebom pracowników. W zależności od tego, co pracownicy chcą osiągnąć w danym dniu, mogą wybierać pomiędzy pokojami skupienia, burzy mózgów czy ciszy. Nasze nowe biuro nie jest podzielone na strefy przypisane zespołom, lecz na przestrzenie odzwierciedlające różne style pracy i odpowiadające indywidualnym potrzebom – mówi Maciej Ossowski, członek zarządu GetResponse. 
 
Nowa przestrzeń dla pracowników była planowana od kilku lat. Obecne biuro zostało przystosowane do nowych standardów, które pojawiły się na rynku pracy. Koncepcja biura idealnie wpisuje się w filozofię pracy GetResponse i ClickMeeting, u podstaw której znajduje się elastyczność. Nowe biuro nie oznacza jednak, że pracownicy są zobowiązani korzystać z niego codziennie – jest tylko jedną z możliwości.
 
– To jest biuro na nowe czasy. Jest tu wiele przestrzeni wspólnych, w których można organizować dowolne spotkania, wykonywać pracę kreatywną, w zespole lub indywidualnie. Liczymy na to, że ludzie rozważą przyjście do nowego biura na kilka dni w tygodniu i wypełnią je świetną atmosferą, która jest siłą napędową wspaniałych projektów w naszej firmie – mówi Aleksandra Grabowska. 
 
– Nowe biuro pełni jedną ważną rolę – integruje ludzi pracujących razem nad różnymi projektami, dając im poczucie zaangażowania w sprawy firmy. Zależy nam, aby to miejsce tętniło życiem, a pracownicy czuli, że są częścią czegoś większego – dodaje Aleksandra Bugajska, director of talent development w GetResponse. 
 
Nowa przestrzeń daje możliwość pracy w innowacyjnych warunkach, stawiając za priorytet bezpieczeństwo i komfort pracowników. Projekt został stworzony i dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (budynek, w którym znajduje się biuro, posiada certyfikat Obiekt bez Barier) i neuroróżnorodnych, tworząc komfortowe warunki pracy dla każdego. 
 
– Doceniamy, że nasi pracownicy mają różne potrzeby, dlatego biuro wychodzi naprzeciw tej różnorodności. Jesteśmy dumni z rozwiązań uwzględniających osoby z niepełnosprawnościami, a także neuroróżnorodne. Każdy może znaleźć przestrzeń, która najlepiej odpowiada jego potrzebom – mówi Hanna Stopa, chief financial officer w GetResponse. 
 
Budynek, w którym znajduje się biuro GetResponse oraz ClickMeeting, posiada prestiżowy, międzynarodowy certyfikat w systemie LEED na najwyższym poziomie – Platinum. Oznacza to, że przy projektowaniu i budowie NEONU spełniono szereg rygorystycznych wymagań, w efekcie czego obiekt jest nie tylko przyjazny środowisku, ale również przyczynia się do obniżenia kosztów utrzymania. Standard Platinum otrzymało do tej pory tylko ok. 70 budynków w Polsce. 
 
– Ta przestrzeń biurowa jest nie tylko nowoczesna i wygodna, ale spełnia też wysokie standardy ekologiczne. Włożyliśmy wiele wysiłku, aby ponownie wykorzystać część wyposażenia i mebli z poprzedniego biura, działając w duchu eko – dodała Hanna Stopa.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl