Skuteczna reklama poza siecią Google - co warto wiedzieć?
Wiele osób uważa, że skuteczny remarketing można wykonać tylko poprzez Google Ads. Jednak nie jest to prawda, gdyż dobrą alternatywą może być Bing Ads. Warto na jej temat dowiedzieć się więcej i poznać zalety wykorzystania.
Czym jest Bing?
Zacznijmy od początku. Wielu użytkowników wybiera wyszukiwarki typu Google czy też Mozilla. Aż 70% polskich internautów korzysta z Google. Jest jeszcze Bing. Jest to wyszukiwarka należąca do Microsoft. Wydaje się dobrą alternatywą również w kampaniach remarketingowych. Zamiast Google Ads można zatem wybrać Bing Ads. Wybierając taką opcję musicie wiedzieć, że macie mniejszą konkurencję, ale też niższe CPC. Wasza reklama będzie też widoczna w Yahoo.de, co jest szczególnie dobrym rozwiązaniem dla osób, które działają na rynku niemieckim. Macie większą kontrolę na poziomie kampanii oraz grup reklamowych. Sami decydujecie czy i które reklamy będą wyświetlane na komputerach, smartfonach czy też tabletach. Dodatkowo możecie skorzystać z kontroli demograficznej wyświetlanych reklam. Macie możliwość precyzyjnego targetowania, biorąc pod uwagę płeć, wiek, wykształcenie czy miejsce zamieszkania. Reklama dotrze więc do wybranej grupy potencjalnych klientów, co rzeczywiście może przełożyć się na wyższą sprzedaż. Ten system reklamowy umożliwia przenoszenie reklam z przeglądarki Google do Microsoft Advertising. Pamiętajcie jednak, że Bing Ads najlepiej sprawdza się dla międzynarodowych firm, w krajach, gdzie wyszukiwarka Bing jest popularna, np. w USA.
Poznajcie zalety Bing Ads
Bing Ads daje użytkownikom duże możliwości. Wpływa na widoczność strony i także szybko ją promuje. Współczynnik kliknięć jest znacznie wyższy niż w przypadku Google, zaś koszty są niższe. Możecie też targetować reklamy, a dzięki opcji przenoszenia nie musicie tworzyć ich od nowa. Zasadniczo Bing Ads działa w podobny sposób jak Google Ads, ale też nie dla wszystkich firm się sprawdzi. Zasadniczo taka opcja kierowana jest przede wszystkim dla firm, które działają przede wszystkim na rynku Stanów Zjednoczonych, Kanady, ale też Niemiec. Korzystając z takiego rozwiązania możecie wyprzedzić konkurencję. Wyobraźcie sobie, że światowy udział Binga na rynku wynosi 8,88%. Tutaj potencjał jest naprawdę duży. Trzeba jednak pamiętać, że Google zdominowało choćby polski rynek. Gdy prowadzi się małą lokalną firmę czy sklepik bardziej skuteczna będzie kampania Google Ads.