Wraca konferencja Imagination Day
SAR, po zawieszeniu wydarzenia na okres pandemii, wraca do organizacji konferencji Imagination Day. W tym roku odbędzie się ona po raz dziesiaty i potrwa 2 dni.
Tegoroczna edycja konferencji Imagination Day odbędzie się w Warszawie, 23 i 24 listopada. Imagination Day to wydarzenie branży kreatywnej – na żywo posłuchać można znanych i utytułowanych osób ze światowej branży kreatywnej i marketingu, biznesu oraz sztuki.
– Bardzo cieszę się, że jako SAR organizujemy już po raz dziesiąty tak ważną dla branży konferencję. Imagination Day to inspirująca wiedza, której nie znajdziecie na innych konferencjach. Przez dwa dni pokazywane są przełomowe projekty, nowe ścieżki rozwoju, inspiracje poprzez sztukę i technologię. Warto, żeby każda agencja, która chce inspirować marketerów na temat trendów tam była! – zachęca Marcin Gaworski, prezes zarządu SAR. – Benchmarkiem dla Imagination Day jest Cannes Lions Festival of Creativity którego SAR jest oficjalnym przedstawicielem w Polsce – dodaje Marcin Gaworski.
Podczas poprzednich edycji na scenie pojawiły się takie marki jak: Disney Research, P&G, NIKE Foundation, LEGO Future Lab, Behance, Pixar Animation Studios, Dentsu Inc., Google, DDB Worldwide, FCB International. – Prelegenci to światowej sławy eksperci, dyrektorzy kreatywni wiodących agencji reklamowych, firm, a także artyści, producenci, projektanci czy muzycy – dodaje Anna Zimecka, project director SAR.
W czasie dwudniowego wydarzenia będzie można usłyszeć prezentacje o nagrodzonych kampaniach, dowiedzieć się, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. – Imagination Day to jedyna konferencja w Polsce, na scenie której występują znamienici praktycy branży o światowym poziomie. Bardzo cieszę się, że to już okrągła, dziesiąta edycja, a wydarzenie corocznie gromadzi setki uczestników spragnionych wiedzy przez duże W – podkreśla Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR.
Seminaria z gośćmi z całego świata odbywają się w warszawskim Multikinie Złote Tarasy i co roku gromadzą ponad 700 uczestników.
Głównym organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, partnerem wspierającym Ars Thenea twórca komunikacji, Gazeta.pl oraz Multikino. Szczegółowa agenda wydarzenia będzie opublikowana wkrótce.
Do 1 października obowiązuje tańsza, wakacyjna pula biletów na jubileuszową, 10. edycję konferencji Imagination Day organizowaną przez SAR. Liczba wejściówek w promocyjnej cenie jest ograniczona. Bilety zarówno na jeden wybrany dzień, jak również karnety można kupić na www.imaginationday.pl.