MP Impact 2023, czyli spotkanie liderów branży już 12 grudnia
Pierwsza edycja wydarzenia poświęconego analizie zjawisk o istotnym wpływie na branżę spotkań i wydarzeń oraz jej rozwój – MP Impact 2023: summit, awards, report odbędzie się 12 grudnia. Podczas spotkania przeprowadzony zostanie finał konkursu MP Impact Awards – a jurorzy i publiczność wybiorą zwycięzców.
MP Impact to spotkaniem liderów – praktyków i ekspertów poświęcone analizie sytuacji branży spotkań i wydarzeń w Polsce, trendów i zmian społeczno-gospodarczych oraz poszukiwaniu rekomendacji dotyczących wyzwań stojących przed branżą.
Podczas debat i prelekcji omówione zostaną m.in. wyzwania przemysłu spotkań w 2023 roku, znaczenie i wartość eventów w komunikacji marek, kierunki i narzędzia, które zmieniają projektowanie wydarzeń, pozycja i funkcja event marketing w połączeniu z innymi kanałami komunikacji, zagadnienie zrównoważonego rozwoju w event marketingu, profil uczestnika wydarzeń czy standardy we współpracy w branży. Podczas spotkania zaprezentowane zostaną wyniki raportu Mazovia Events Impact 2023 – czyli wpływ przemysłu spotkań na gospodarkę Mazowsza.
Swoimi doświadczeniami i opinią podzielą się marketerzy, przedstawiciele branży eventowej, organizacji branżowych. Wstęp do dyskusji przedstawią Joanna Banszewska (przedsiębiorczyni i influencerka), prof. UMK, dr hab. Krzysztof Celuch (Szkoła Główna Turystyki i Holelarstwa Vistula), Wojciech Herra (psycholog, niezależny konsultant specjalizujący się budowaniu doświadczeń klientów i pracowników), dr Joanna Jurga (projektantka, badaczka, wykładowczyni), Miłosz Marchlewicz (Forum Odpowiedzialnego Biznesu). Całość poprowadzi Robert Jarek.
Zobacz program MP Impact: summit >>> oraz mówców pierwszej edycji wydarzenia >>>
Uczestnikami MP Impact będą czołowi przedstawicie kluczowych sektorów branży spotkań i wydarzeń: klienci (przedstawiciele korporacji, stowarzyszeń, instytucji, urzędów), agencje (eventowe, PCO, TMC, incentive travel), obiekty (sieci hotelowe, obiekty kongresowe, obiekty kultury, areny wielofunkcyjne), dostawcy usług (catering, transport, technika eventowe), convention bureaux i biura marketingu miejsc, naukowcy.
Wśród celów MP Impact są: profesjonalizacja i budowanie wartości branży spotkań i wydarzeń w Polsce oraz promocja tej wartości, podjęcie najważniejszych zagadnień wpływających na funkcjonowanie branży, których analiza pozwoli na lepsze dopasowanie stosowanych rozwiązań i modeli biznesowych, raport dotyczący branży spotkań i wydarzeń w 2023 oraz wypracowanie rekomendacji na kolejne miesiące jej funkcjonowania, wyróżnienie najbardziej wpływowych inicjatyw, kampanii i wydarzeń branżowych realizowanych przez podmioty działające w branży spotkań.
Wydarzenie zakończy gala, podczas której zostaną ogłoszeni laureaci pierwszej edycji konkursu MP Impact Awards.
Zobacz finalistów pierwszej edycji MP Impact Awards >>>
MP Impact odbędzie się 12 grudnia w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
Wydarzenie organizowane jest przez MeetingPlanner.pl we współpracy partnerami: Anseba Music Agency, Arche Hotele, Brill AV Media, Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego, Centrum Nauki Kopernik, Cerville Investments, Connectto Event Solutions, DJ Zaks, Duko Catering, Fotograficznie.pl, GetResponse, Good Spirits Company, Grupa MTP, Poznań Congress Center, Mazovia Convention Bureau, M-DUO Event Support, Meeting15, Mr Idea, Polska Organizacja Turystyczna, Poland Convention Bureau, Pro4Media, QHotel, Rebelia Media Group, Rent Design, Smartfotolab, Syskonf, TerGo, VIVA System, We Work.