CSR Poland 2024 – druga edycja konferencji w marcu w Krakowie
Jakie zmiany czekają biznes w kolejnych dekadach? Jak będzie wyglądał rozwój firm w dobie AI? Jak wykorzystać talenty pracowników w celu zmiany świata? Jak przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu? O tym 21 i 22 marca w Krakowie będą rozmawiać eksperci i uczestnicy CSR Poland 2024. Druga edycja konferencji pod hasłem „Human side of business” pozwoli pogłębić wiedzę i poznać praktyczny aspekt działań przedsiębiorstw z zakresu zrównoważonego rozwoju. MeetingPlanner.pl objął wydarzenie patronatem medialnym.
CSR Poland to jedyna konferencja w południowej Polsce w całości poświęcona CSR. Odbędzie się w Centrum Konferencyjnym CKF_13 przy ul. Fabrycznej w Krakowie. Tak jak w ubiegłym roku towarzyszy jej konkurs CSR Poland Awards dla firm i osób zaangażowanych społecznie. Za wydarzenie odpowiada Fundacja Poland Business Run, najbardziej znana z organizacji charytatywnego biegu Poland Business Run.
– W trakcie konferencji uczestnicy posłuchają ekspertów, poznają dobre praktyki i zainspirują się do wprowadzania działań z zakresu CSR w swoich firmach. Oprócz prelekcji, odbędą się także panele dyskusyjne. Zapraszamy do udziału wszystkie firmy, które już realizują projekty społeczne lub planują rozpocząć takie działania w swojej organizacji – mówi Marta Hernik, organizatorka wydarzenia.
Wykład otwierający wydarzenie będzie należał do Zuzanny Skalskiej, ekspertki, która wykłada na uczelniach na całym świecie i specjalizuje się w up-front innowacjach oraz strategicznym myśleniu o przyszłościach. Prelekcję wygłosi także Aleksandra Przegalińska, futurolożka i specjalistka od sztucznej inteligencji, a jedne z warsztatów poprowadzi Ane Piżl, edukatorka równościowa i promotorka języka inkluzywnego.
Udział w CSR Poland weźmie jeden z bardziej znanych polskich psychoterapeutów – Wojciech Eichelberger, autor wielu popularnych książek z pogranicza psychologii, antropologii i duchowości oraz współtwórca programów telewizyjnych popularyzujących wiedzę i refleksję z obszaru psychologii egzystencjalnej. Będzie mówił o lękach współczesnego świata i o tym, jak je oswoić.
Wśród tematów znalazło się także zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami, skuteczna komunikacja działań związanych z CSR i ESG, wolontariat pracowniczy czy kompetencje liderskie przyszłości. Oprócz prelekcji uczestnicy wysłuchają także paneli dyskusyjnych z udziałem ekspertów.
Zwieńczeniem konferencji będzie uroczysta gala, podczas której zostaną nagrodzeni laureaci konkursu CSR Poland Awards. Konkurs ma na celu docenienie najlepszych inicjatyw z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. W tym roku organizatorzy otrzymali 200 zgłoszeń firm i organizacji.
Organizatorem głównym wydarzenia jest Fundacja Poland Business Run. Sponsorem strategicznym został UBS, a sponsorami głównymi firmy Geis oraz Euroclear. MeetingPlanner.pl jest patronatem medialnym CSR Poland.
Szczegóły dotyczące konkursu oraz bilety na konferencję dostępne są na stronie www.csrpoland.pl.